אירועי דיגיטל מצליחים: ממשבר אמון לניהול הזדמנויות – סאפ ישראל

שם : מורן נוף

תפקיד מנהלת כנסים ואירועים דיגיטליים SAP ישראל.

ספרי על אירוע וירטואלי מוצלח שהפקת לאחרונה ומה גרם לו להצליח?
"מפגש דיגיטלי : החוויה והלקוח ממשבר אמון לניהול הזדמנויות, נערך לאור התקופה האחרונה שזעזעה את כולנו ונגעה בכל שדרות החיים: הרגלי עבודה, הרגלי צריכה, שגרת משפחה, מערכות יחסים ועוד. המותגים והלקוחות חוו טלטלה קשה, שהביאה למשבר במערכות היחסים מבוססות חוויית לקוח. שאלות רבות התעוררו עם החזרה המדורגת לשגרת עסקים, יחד עם המציאות החדשה שעדיין אתנו. החלטנו לקיים מפגש עם מובילי המותגים וחווית הלקוח מהגדולים בארץ. במפגש דנו בתחושות, בהתמודדות עם המשבר, נגענו בטרנדים הצומחים בשוק ותארנו כיצד ניתן להפוך משבר להזדמנות במפגש השתתפו מנהלי חדשנות,, CDO’s מנהלי חוויית לקוח, מנהלי שיווק ומנהלי מכירות"

המפגש התנהל כפאנל מצולם של מבחר בכירים מארגונים מובילים במשק, שתיארו מצבים אמיתיים מחיי היומיום, עובדות אלו הובילו להצלחת המפגש ואחוזי התעניינות וצפייה גבוהים".

עצות הזהב שלך לאירוע וירטואלי מוצלח ?

· להתייחס לתקופה ולאתגרים אמיתיים מחיי היום יום בארגונים

· לרתק, לחדש, להעשיר, להראות מגוון זוויות ואפשרויות תלוי קהל יעד.

· לייצר פנייה מותאמת באופן מדויק לקהל יעד

· לשמור על מסגרת זמנים קצרה וקולעת ולדאוג לתזמון תכנים מוצלח.

· לעבוד עם פלטפורמת אירועים וירטואלית שמאפשרת בניה נכונה של תהליך האירוע, מהתכנון, דרך הביצוע ולאחריו ב-follow-up. חשוב מאוד לעבוד עם פלטפורמה שמאפשרת אנגייג'מנט משמעותי עם המשתתפים – בין אם דרך סקר, שאלון, חומרים שניתן להוריד, שאלות ותשובות למומחים תוך כדי המפגש – ותיעוד של כל אלו ברמה הטובה ביותר שתסייע להבין את הפוטנציאל העסקי מהאירוע בקלות.

כאשר נחזור לשגרה יום אחד – מה תפיק/י יותר – אירועים פיזיים או וירטואליים?

ללא היסוס, שילוב מנצח של שניהם.

אין תחליף למפגשים פיזיים, לחיצת יד/ מרפק, מבט בגובה העיניים, נטוורקינג אנושי בלתי אמצעי באווירה מקצועית ואיכותית. עם זאת המפגש הווירטואלי נגיש, פורץ מגבלות ומאפשר יכולות אחרות שקשה לייצר במפגש פיסי.

אולי יעניין אותך

bdo1
galit6
red-hat3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר