אירוע "FuckUpNight" מגיע ל'רציף' בנווה שאנן לערב שכולו סיפורי כישלונות של יזמים מוכרים

ביום ה', ה-7.9 יתארחו 4 יזמים שיספרו על הכישלונות האישיים שלהם בלי פילטרים ב'רציף', מרכז היזמות והחדשנות בנווה שאנן 

FuckupNights היא תנועה גלובלית ייחודית, המקיימת אירועים חודשיים ביותר מ-300 ערים בעולם, בהם נוכחים מעל ל-10,000 איש כל חודש 

הכניסה לאירוע חופשית בהרשמה מראש

 

'תל אביב-טק', זרוע הטק במנהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב- יפו, תקדיש ערב שכולו חשיפה של סיפורי הכישלונות של יזמים מוכרים, על מנת לעודד יזמים מתחילים להצליח ולהמשיך לחלום בגדול וליזום בענק, למרות הכישלונות הצפויים להם בדרך.

האירוע שיתקיים בהתאם לפורמט הגלובלי הטרנדי, "FuckUpNight", ייערך ביום ה', ה-7 בספטמבר ב'רציף', מרכז יזמות המתמקד במגוון פעילויות ליזמים בתחילת הדרך (seed, pre-seed), ומהווה מקום מפגש לפיתוח וחיזוק הקשרים באקוסיסטם, תוך שיתוף פעולה עם העשייה של תל אביב-טק. 'הרציף' שפועל מזה 5 שנים שוכן ברחוב הגליל 6 שבנווה שאנן (התחנה המרכזית הישנה). הכניסה לאירוע חופשית, אך נדרשת הרשמה מראש.

שרון לנדס-פישר, מנכ"ל עיר עולם ותיירות אמרה לקראת האירוע: "כישלונות הם חלק אינטגרלי מחייו של כל אדם ובוודאי של כל יזם ויזמית המפתחים פיתוחים פורצי דרך. חשוב ללמוד מכל כישלון וגם למצוא את הדרך  לצאת ממנו מחוזקים וחכמים יותר או להימנע ממנו בפעם הבאה. אני מזמינה יזמים ויזמות, בין אם בתחילת דרכם או בעלי ניסיון, להגיע לערב ה-"FuckUpNight" במרכז היזמות ה'רציף', בכדי ללמוד מכישלונותיהם של יזמים ויזמות אחרים ולהבין את החשיבות  שבניסיון ובעשייה עצמה, וזאת תוך יצירת שיח מקצועי ואישי כן ופתוח". 

האירוע יתחיל ב-18:30 עם בירה ונשנושים ויסתיים ב-21:00 לאחר מינגלינג וסיכומים, ובמהלכו ידברו על כישלונותיהם: רועי סורצקי, מייסד Twik, שיספר על כשלון אישי שלו כשהיה יזם בתחילת הדרך. ענבל שיינפלד, מ-Helios, שתדבר על כשלון שקרה לה כמשקיעה (אנג'ל) ותביא למפגש זווית שבדרך כלל לא שומעים עליה, אבל מסתבר שהכישלונות של המשקיעים הם לא פחות צורבים. דוברת נוספת היא הילה אוביל ברנר, כיום שותפה ב- Yazamiyot, SOTERIO Startup Studio, שתדבר על המסלול המפותל שעברה כיזמת. דובר נוסף הוא ניר גרצמן – מייסד ושותף,  theDOCK שיחלוק עם הקהל את כישלונותיו. 

 

Fuckup Nights היא תנועה גלובלית ייחודית, המקיימת אירועים חודשיים ביותר מ-300 ערים בעולם, בהם נוכחים מעל ל-10,000 איש כל חודש. כחלק מהקהילה הגלובלית, FuckUp Nights TLV מביאים את הבשורה לתל אביב ומזה למעלה מ-5 שנים חושפים את קהילת היזמות המקומית לשיח פתוח ומקדם על כישלונות. מדובר באירוע ייחודי הן מבחינת הפקה והן מבחינת התוכן- במטרה למשוך קהל ולעורר דיון בנושאים כגון נרמול היחס לכישלונות וחשיבות היוזמה. האירוע שמבוסס על הפורמט הגלובלי נמשך כשעה וחצי, וכולל 4 דוברים, שלכל אחד ואחת מהם מוקצים כ- 10-15 דקות לספר את סיפור הכישלון שלו. 

אודות תל אביב-טק 

׳תל אביב-טק׳ הינה יוזמה של עיריית תל אביב-יפו הפועלת במנהלת עיר עולם ותיירות. מטרתה, חיזוק הקשר בין תעשיית הטק התל אביבית לעיר ולתושביה. הארגון פועל באמצעות קידום הכשרות מקצועיות לתושבים.ות לשילובם בתעשייה, קידום שיתופי פעולה בין שחקנים שונים בתעשייה, סיוע בפתרון אתגרים מוניצפיאליים, משיכת משקיעים וחברות רב לאומיות לתל אביב-יפו וטיפוח המותג ״סטארטאפ סיטי״ בזירה הבין-לאומית.

אולי יעניין אותך

 את התזונה צילום הרבלייף
-ללא-גלוטן-ביטבתה-בדרך-לאילת-צילום-לירן-יוחאי-מאושר-לשימוש2
 לימוד הלן דורון צילום יחצ (12)
waste watch sodexo
 צ'יק לנהגים צעירים_
 ראבד צילום אוראל כהן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349