אישיווק השבוע: אורטל ליבלר קדוש, מנהלת שיווק ברד האט

שם החברה: Red Hat (רד האט)


שנת הקמה: 1993


מספר עובדים: 13,400 בעולם, מהם כ- 300 בישראל (מרכז פיתוח וארגון מכירות)



אורטל ליבלר קדוש, מנהלת שיווק רד האט, לישראל יוון וקפריסין, נשואה לעידן ואמא ליובל (בת 7), לירון (בן 5.5) ועומר (בת שנה). בעלת כ-15 שנות ניסיון בעולמות בעולמות תוכן רבים של שיווק – הפקה, פרויקטים, ניהול מותג, שיווק b2c ו-b2b בעולמות הרפואה וההיי-טק – בישראל ובעולם.


נמצאת בתפקידה הנוכחי כבר שנתיים וחצי, כשהיא אחראית לבניית אסטרטגיה השיווקית ויישומה, תוך שילוב יעדים מידיים של הגדלת העסקיות של הסניף המקומי, ותוכניות ארוכות יותר של מיתוג החברה והעובדים. השיווק כולל היבטים של החברה הגלובלית, כדוגמת מודעות למאפייני הקוד הפתוח והתרבות שסובבת אותו.



היקף תקציב שיווק:


כסניף של חברה גלובלית, לצערי אין באפשרותי לחשוף מידע זה.



ספקי שיווק:


אנשים ומחשבים, רני רוגל דורן תקשורת – יח"צ, ניב קנטור – צילום, מוריאל אהרון – עמדות מתוקות לאירועים, דפוס ג׳קי, שרון אלדר – צילום סרטוני מכירה, ומערך המיתוג של רד האט העולמית.



באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?


מהלך שיווקי מוצלח בעיניי הוא כזה שמשיג תוצאות מעבר למצופה, ומייצר סביבו קסם. מבחינתי כנס הלקוחות השנתי של רד האט שנערך לפני כחודש הוא כזה – כנס מורכב, עם הרבה תוכן מקצועי, הפקה ומיתוג. מעבר לעושר טכנולוגי הצלחנו להעביר את החוויה של תרבות רד האט – פתיחות, שקיפות ושיתוף פעולה. חשובה לא פחות היא תחושת גאווה אמתית בקרב עובדות ועובדי הסניף המקומי, ופתיחת דלתות רבות לעסקים.



כחלק משיווק הכנס בנינו קמפיין קידום באמצעות סרטוני הזמנה קצרים, שהציגו זוויות שונות של רד האט ע״י צוות המכירות שלנו, ושלי. הסרטונים הגיעו למעל 9 מיליון צפיות בלינקדאין, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד, ותרמו מאוד בהגעה לקהל יעד איכותי ולחשיפה אדירה. התוצאה הייתה היא שמול תחזית של 800 משתתפים, הגיעו לכנס 1,400 מקצוענים – מספר שיא בכנסי החברה עד היום.


מעבר לאתגר הברור בקידום פרויקט שכזה, הרגע בו הייתי על הבמה אל מול 1,400 משתתפות ומשתתפים, היה עבורי הישג משמעותי בקריירה שלי!



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?


האתגר הגדול ביותר הוא בהרחבת המודעות לחדשנות ולערך הגדול הטמון בפתרונות קוד פתוח לארגונים גדולים ושמרניים. קוד פתוח משמעותו תוכנה שקוד המקור שלה פתוח וחופשי לשימוש. קהילת הפיתוח תורמת לקוד, מה שהופך אותו לאיכותי ובעל ערך. אנו רואים היום את התוצאות המדהימות בהטמעת פתרונות פורצי דרך בעולמות הצבא והביטחון, בנקאות, סטארט-אפים, ממשלה ועוד.



טיפ למתחילים בעולם השיווק:


חשוב להקשיב וללמוד את הצורך, לשתף ברעיונות וליצור אמון והסכמה. ברגע שאלו קורים, יש להתמקד במטרה ולהביא לביצוע הטוב ביותר ללא פשרות. לא לשכוח תמיד לבחון כל פרויקט שבוצע, כדי ללמוד ממנו ולהשתפר בעתיד.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך:


השנה אני מתרשמת מהכוח שיש לפעילויות שיווק המועברות דרך ערוצי תוכן ופרופילים אישיים במדיה החברתית. דוגמאות לכך: ההצלחה המסחררת של מותגי משפחת קרדשיאן, וכן ההצלחה של בלוגרים ומשפיענים ביוטיוב.



השאלון האישי


איזו דמות השפיעה עלייך? המפקד שלי בחיל האויר שהיווה השראה למקצוענות והקרבה, יחד עם השקעה מדהימה במשפחה.



איש שיווק מומלץ שעבדת איתו? נטלי גבאי, סמנכ״לית אירועים באנשים ומחשבים, שמהווה השראה לנחישות, דיוק בפרטים, ומודל של ״שחקן נשמה״!



לימודים? לימודי שיווק במדיה חברתית



עבודה ראשונה? דיילת רישום באירועים



תכונה חשובה למנהל שיווק? חשיבה יצירתית ותשוקה אמיתית לעשייה. חשובה גם היכולת לרתום אנשים להצלחה משותפת.



מקור ידע מקצועי שימושי: אני מאוד מעריכה את השקפותיו של Simon Sinek – סופר ומרצה על מוטיבציה, מנהיגות, הצלחה ואושר.


https://www.youtube.com/user/SimonSinek



בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות: רוב הפגישות נערכות במשרדינו ברעננה. פשוט כי זה יעיל יותר. אבל בהגדרה, כל מקום עם נוף של ים או בקרבה אליו הוא המועדף עליי, כמו ים 7 ובנדיקט בהרצליה, קפה נמרוד בנמל תל אביב.



מהו ג׳וב חלומותייך? התפקיד הנוכחי הוא לחלוטין הגשמת חלום בכל הנוגע לעבודה בחברה גלובלית ואחריות על מספר מדינות. כמישהי ששואפת לכבוש פסגות, מבחינתי חשוב ללכת אחרי האתגר ולא להישאר באזור הנוחות – שווקים חדשים, ניהול צוות, אסטרטגיה שיווקית גלובלית ועוד…



חופשה חלומית:


עם שלושה ילדים, גם נסיעות עבודה הן סוג של חופשה (:

אולי יעניין אותך

 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7
yoni7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר