אישיווק השבוע: בני פלומן, מנהל שיווק, ויז'ן אנד ביונד

ויז'ן אנד ביונד (Vision & Beyond) – חברת השקעות נדל"ן אמריקאית, המנוהלת על ידי 3 ישראלים ומתמחה בנדל"ן מניב בארה"ב. החברה מעניקה למשקיעיה מעטפת מלאה, לאורך כל התהליך, להבטחת השקעתם, משלב איתור הנכס, השבחה, שיפוץ, ניהול שוטף והשכרה.


· שנת הקמה: 2016


· מספר עובדים: 52


· פרופיל אישי קצר (5-3 שורות)


בני פלומן, בוגר MBA, שימש כמנהל השיווק של המכללה למנהל וכמנכ"ל חברת אינטרלקט ללימוד מקוון. ב- 20 השנים האחרונות מלווה עסקי של חברות וארגונים, לבנייה ושיווק מערכי השיווק והמכירות. נשוי + 3 בנות מקסימות ומתגורר במזכרת בתיה.


ספקי שיווק: דיגיטל – וויב דיגיטל, יח"צ – אולמדיה, כתיבת תוכן – ישעיהו סייקריב , צילום – פלג אלקלאי.


באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?


אני מוביל בחברת Vision & Beyond מהלך שיווקי מרתק במיוחד, בשיתוף עם לוטן סגל, מומחה למכירות ו'הבשלת לקוחות' באמצעות תכנים, האחראי על מערך המכירות. אנו מדגישים בפני הלקוחות את העובדה ש- Vision & Beyond, אשר משקיעה בנכסים בעצמה, מצליחה למקסם את הרווח של הלקוח בזכות העובדה שהיא נמצאת פיזית בארה"ב וכי היא מצליחה להקטין את ההוצאות של הלקוח, לאורך כל התהליך, על ידי 4 חברות בת מקומיות שהקימה, ללא כוונת רווח: חברה לאיתור נכסים, חברה לאספקת חומרי גלם, חברת בניה וחברת ניהול. זאת בניגוד לרוב חברות השיווק, אשר עובדות עם ספקים וקבלנים חיצוניים, הגוזרים קופון בדרך, מעמיסים הוצאות רבות על הלקוח ומנגד חוסכים בתחזוקת המבנה, כך שבסופו של דבר נשאר בידי הלקוח סכום נמוך באופן משמעותי.



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?


האתגר שניצב בפנינו הוא לשנות את תדמית חברות השקעות הנדל"ן בחו"ל, אשר ברוב המקרים מנהלות את העסק בשלט רחוק מישראל ולהעביר את המסר לפיו – ללקוח ולחברת Vision & Beyond יש אינטרס זהה וכי החברה עושה כל שביכולתה על מנת למקסם את התשואה החודשית של הלקוח. פטר גיזונטרמן וסטס גרינברג – בעלים ומייסדים שותפים בחברה וכן רועי רז – מנכ"ל החברה, עשויים מחומר שונה ממה שנהוג בענף ורואים בעבודתם שליחות, בכך שהם שואפים לייצר את תו התקן של חברה הוגנת אשר דואגת למשקיעים.


זהו סוג של חינוך שוק, ללמד את הלקוח, אשר בקלות הולך לאיבוד, לשאול את השאלות הנכונות ולקבל החלטות נכונות לגבי השקעות בנדל"ן. ללקוח צריכה להיות יכולת להבדיל בין חברות שהן חברות שיווק ותיווך שעובדות עם ספקים חיצוניים לבין חברות כמו Vision & Beyond אשר ברשותה כל המניפה בשרשרת הערך עבור הלקוח.


לצערנו, מדובר בענף עם שרלטנים רבים, הגורמים ללקוחות להפסיד את כספם או, במקרה הטוב, להרוויח הרבה פחות ממה שהובטח להם. Vision & Beyond החליטה להיות זו שמלמדת ומדריכה בחינם את הציבור איך להיכנס באופן הנכון ביותר לתחום הנדל"ן וליצור אמון, באווירה של חוסר אמון.



טיפ למתחילים בעולם השיווק:


אני ממליץ לכל מי שרוצה להתחיל לעבוד בתחום השיווק, לעבוד במשך תקופה מסויימת כאיש מכירות, עם שכר בסיס ובונוס ולחוות טריקת דלתות, התנגדויות, בעיות עם המוצר, מתחרים ש'גונבים' עסקה והפסד כספי. טבילת האש הזו חשובה להצלחה.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך


החדרת נושא האפליקציות לטלפונים הניידים והפיכתן לאופציה טבעית ושגרתית, היא מופלאה בעיניי ומהווה מהפכה של ממש בחיינו, אשר בזכותה השמיים הם הגבול בכל נושא כמעט.


השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך?


המורה שלי לציור בבית הספר היסודי… היא גרמה לי להבין מה אפשר לעשות באמצעות אומנות ואיך ניתן באמצעותה להשפיע על מוטיבציה של אנשים. למדתי בעזרתה איך אפשר ליצור גישה ישירה לכל אדם באשר הוא. זוהי יכולת חשובה במיוחד למנהלי שיווק המעניקים שירותי אאוטסורסינג, כיד ימינה של ההנהלה הבכירה בארגון וצריכים להראות תוצאות מהירות, מבלי להוות איום על עובדי החברה וכן להצליח להטמיע תרבות לא מוכרת ולרתום אנשים למשימה שהם עדיין לא מבינים את חשיבותה.


עבודה ראשונה? איש מכירות ללקוחות אסטרטגיים בחברת יורונט תקשורת מקבוצת יורוקום, אז התחילה התחרות בבזק על השיחות הבינלאומיות


תכונה חשובה למנהל שיווק? לדעת איך למדוד כל שקל שהלקוח שלך משקיע. גם כשמדובר בדברים מורכבים למדידה.


מקור ידע מקצועי שימושי – מייקל פורטר הוא המודל שלי בתחום השיווק והאסטרטגיה.


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארקפה בפארק המדע ברחובות, ליד ביתי.


מהו ג'וב חלומותיך? פשוט להמשיך לעשות את מה שאני עושה כיום – להגיע לחברות שחוות בעיות רציניות מאוד ולהרים אותן למעלה.


חופשה חלומית: עוד לא הגעתי לדרום אמריקה. מתכנן להיות שם למשך חודש וחצי…

אולי יעניין אותך

 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7
yoni7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר