אישיווק השבוע: דורון אהרונסון, סמנכ" לשיווק, האקריו

· שם החברה: HackerU


· שנת הקמה: 1997


· מספר עובדים: 300



דורון אהרנסון (38), סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בהאקריו- להכשרה והשמת עובדים בהייטק. נשוי+3, כרגע מרמת גן אך ירושלמי בלב. בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות כפולה בשיווק ואסטרטגיה מאוניברסיטת ת"א.



· היקף תקציב שיווק – הנתון המדויק אינו לפרסום אבל מדובר על היקפים מאוד גדולים, שכוללים תקציבי דיגיטל גדולים, פרסום ברדיו, בעיתונות ו-outdoor.



· ספקי שיווק: משתדלים לעשות את כל מהלכי השיווק שלנו in house, כולל קריאייטיב ואסטרטגיה. יש לנו מחלקת שיווק פנימית, שכוללת קידום אורגני וממומן, ניהול תוכן וסושיאל, בניית אתרים ועיצוב. בכל הקשור ביח"צ, לאחרונה התחלנו לעבוד עם משרד ניר הירשמן תקשורת.



באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?


מבחינה ערכית אני גאה בקמפיין שילוט חוצות גדול שהרצנו לאחרונה בירושלים. הקמפיין כלל תמונה של אישה, המצולמת מהכתפיים ומעלה, לבושה בצניעות. אך למרות זאת, התבקשנו להוריד את האישה מהתמונה כדי שלא תושחת. התעקשתי להשאיר את השלט כמו שהוא, על אף הסכנה בהשחתתו והורדת הסכום שהושקע בו לטמיון, כי לדעתי גם לנשים מגיע להיכנס לעולם ההייטק. הדרת הנשים מפרסומות בתחום הזה עלולה להנציח את המצב שבו לא מספיק נשים נכנסות לעבודות בהייטק.



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?


האתגר הגדול ביותר הניצב בפנינו הוא לשכנע אנשים שהם יכולים לעשות שינוי משמעותי בחיים שלהם. קהל היעד שלנו הוא בין היתר אנשים שיש להם קריירה, אבל הם מרגישים תקועים בקריירה שלא מתגמלת אותם מספיק. לא תמיד אנשים בגילאי 25-35 מאמינים שהם יכולים לעשות שינוי משמעותי בחייהם והמשימה שלנו היא להסביר להם באמצעות השיווק שהם כן יכולים לעשות זאת.



טיפ למתחילים בעולם השיווק
הטיפ הכי גדול הוא שהכל מתחיל ונגמר בהבנה עמוקה של המוצר והלקוח שלכם. המוצר והלקוח תלויים ומשתנים אחד מול השני, כך שאי אפשר להסתכל רק על אחד מהם במנותק מהשני.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


הפעילות של בנק הפועלים בכל הנוגע לאפליקציית ביט מאוד הרשימה אותי. הבנק הראה גם יכולת חשיבה חדשנית ובעיקר יכולות שיווק יוצאות דופן.




השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? במהלך הקריירה נתקלתי ב-3 דמויות שהשפיעו עליי במיוחד: צחי גולדמן מ-OFEK שהיה לי את הכבוד לעבוד איתו, לימד אותי חשיבה אנליטית ואיך לפתור בעיות מורכבות בצורה פשוטה. אדם נוסף שהשפיע עליי הוא גיל עדני, מייסד האקריו, יזם מצליח שממנו למדתי על ראיה לרחוק וריצה קדימה ואיתי בר נחום, מנכ"ל האקריו ישראל, שממנו אני לומד כל יום מחדש איך לחשוב בגדול, איך להציב יעדים מאוד שאפתניים ולעמוד בהם ואיך לנהל אופרציות מורכבות.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: העובדים שלי במחלקת השיווק בהאקריו. אני מרגיש שאני עובד עם המקצוענים הכי גדולים בארץ, כל אחד בתחומו, ואני לומד מהם כל יום.


· לימודים? תואר שני במנהל עסקים עם התמחות כפולה בשיווק ואסטרטגיה מאוניברסיטת ת"א.


· עבודה ראשונה? אחת העבודות הראשונות שלי הייתה חברה לסרטוני תדמית, פרסומות וידיאו והפצה של תכנים באינטרנט שהקמתי עם שותף, עוד לפני ימי פייסבוק, אינסטגרם וואצאפ. שם למדתי הכול מלמטה, החל מחשיבה עסקית, ניהול וגיוס עובדים דרך יסודות השיווק והפרסום ועד המרדף אחרי לקוחות.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? מנהל שיווק טוב צריך להבין את מסע הלקוח, למצוא את נקודות המגע של הלקוח עם המותג ולדעת לנהל את כל הפונקציות שרלוונטיות לאותן נקודות מגע.


· מקור ידע מקצועי שימושי? אני אוהב להתעדכן וללמוד בעיקר דרך העובדים שלי, כך שאני מקפיד לשכור עובדים מומחים בתחומם ומהם אני לומד.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: את רוב הפגישות אני מעדיף לעשות במשרדי האקריו, הודות לקפה המשובח והנוף למתחם הבורסה.


· מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה כרגע.


· חופשה חלומית: אני מאוד אוהב לטייל, והחלום הוא בקרוב לקחת את כל המשפחה לטיול של חודש בארה"ב.

אולי יעניין אותך

 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7
yoni7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר