אישיווק השבוע: פז דוידוביץ', מנכ"לית שותפה במאנקיטק

שם החברה: מאנקיטק (MonkeyTech)


שנת הקמה: 2012


מספר עובדים: 30



פז דוידוביץ', בוגרת החוג לקולנוע של אוניברסיטת תל אביב, שם הכירה את עודד שושן, בוגר ממר״ם ושותפה לדרך העסקית והיצירתית מאז. מתמחה בעולמות ניהול מוצר וחוויית משתמש בעולם הטכנולוגי, הובילה כמנהלת מוצר מספר פרויקטים ליזמים מובילים בעולם. הקימה וניהלה את מחלקת הקריאייטיב של מאנקיטק ומתפקדת כמנכ״לית שותפה בחברה מאז הקמת. הובילה את צמיחת החברה ומיצובה כחברה מובילה בתחום פיתוח אפליקציות ומוצרים טכנולוגיים שמשלבים חשיבה קריאייטיבית וחוויית משתמש חכמה. נשואה לקולנוען והיוצר יהונתן בר אילן ואמא לפיטר.



ספקי שיווק: את עיקר פעולות השיווק אנחנו מובילים בעצמנו ובאופן פנימי. לאחרונה התחלנו עבודה עם אולמדיה לטובת נושא היח״צ ותמיד מרגש להכניס לתהליכים הפנימיים האלו גורם חדש.


באיזה מהלך שיווקי שעשית במהלך הקריירה את גאה במיוחד?


מהלך שיווקי הוא לא רק אירוע נקודתי, אלא תהליך שנבנה לאט ובהתמדה. ממלא את הלב לראות שהשם של החברה הולך היום לפניה כשלקוחות ועובדים פוטנציאליים מגיעים אלינו עם חוות דעת חיובית ורצון להכיר מקרוב, זאת תוצאה של עבודה קשה.



יחד עם זאת, אירוע מסוים שלעד אזכור לטובה הוא ערב שעשינו אצלנו במרפסת לעובדים ומעגל הלקוחות שלנו – אחד הלקוחות הבולטים שלנו הוא ג׳ארד מורגנשטרן, מי שהמציא את כפתור הלייק בפייסבוק (והיה אחד העובדים הראשונים בחברה) ואחד החברים הקרובים של מארק צוקרברג עוד מימי לימודיהם בהרווארד. הוא עבד איתנו במשך כחצי שנה על מיזם משלו כשעזב את פייסבוק, הייתה לו אצלנו ממש עמדת עבודה והיינו צוות היצירה שלו למיזם החדש (שנמכר מאז ועבר לא מעט גלגולים). באותו ערב, ג׳ארד עשה מעין הרצאת טד לכל האורחים וסיפר מבפנים על הימים הראשונים של פייסבוק. היה כיף לאגד אצלנו במרפסת תוכן מרתק עם אנשים מוכשרים, רעיונות יצירתיים, בירות ומוזיקה טובה. אנחנו רואים את עצמנו כבית ליצירה עבור יזמים בעולם הטכנולוגי וזה ממלא בגאווה להצליח להרים אירועים שמאגדים את כל התרבות שלנו כחברה ולתת ערך אמיתי למי שלוקח בהם חלק.



טיפ למתחילים בעולם השיווק והמכירות?
ת
שכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. תבואו כדי לדבר עם הבן אדם שמולכם, לנהל שיחה אמיתית, בגובה העיניים, בלי משפטים מוכנים מראש או סיסמאות מנצחות. תבואו להקשיב קודם כל ולשמוע מה הבן אדם שמולכם באמת צריך. אם אתם חושבים שיש לכם איך לעזור ומה להציע – תסבירו את זה בפשטות, בכנות ובלי להתאמץ. תציפו תמיד גם מה האתגר או החיסרון במה שאתם מציעים – תמיד יש כאלה והיכולת לשתף בזה בפתיחות מאוד תורמת לתחושת האמינות שאתם משדרים ומייצרת קרבה אמיתית עם הצד השני.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
כל פעם מחדש אני נדהמת מהמיצוב והחוויה שאיקאה מצליחה לייצר ולשמר לאורך שנים. החל מארגון חוויית המשתמש בחנות עצמה, הפרסומות שלהם, ימי האיקאה סייל, הקטלוג שמגיע לכולנו עד פתח הבית וההצלחה שלהם בלשווק את עצמם כפתרון שבאמת מתאים לכולם. יש הרבה מה ללמוד מהם בהרבה היבטים. וגם יש להם יופי של רהיטים. בסופו של דבר, זה העניין האמיתי כנראה. מאחורי המילים חייב להיות תוכן אמיתי שעומד בציפיות.



השאלון האישי:


איזו דמות השפיעה עליך? קשה לציין מישהו או מישהי אחת. כל דמות שהלכה עד הסוף אחרי מה שהיא מאמינה בלי להסתכל ימינה ושמאלה מעוררת בי השראה.


לימודים? אוניברסיטת תל אביב.


עבודה ראשונה? מוכרת בחנות לבגדי מחול. הייתי רקדנית בעצמי ונהניתי מכל רגע לפגוש רקדנים מקצועיים וחובבים, בוגרים וילדים ולהציע להם את מה שלדעתי הם הכי צריכים.


תכונה חשובה למנהל שיווק? תקשורת בין אישית טובה, אותנטיות, אופטימיות, ראיית ההזדמנות בכל סיטואציה, כריזמה, יכולת הקשבה ואי אפשר בלי יצירתיות.


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אין כמו המרפסת של מאנקיטק לפגישות.


מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה היום, בהחלט.


חופשה חלומית: חודש של טבע, נופים, אוכל טוב, שילוב של טיולים ותזוזה יחד עם בטן גב.

אולי יעניין אותך

 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7
yoni7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר