אישיווק השבוע: שלי גרויסמן – טוב, מנהלת שיווק ותקשורת שיווקית, טלפייר

· שם החברה: טלפייר גלאי אש וגז בע"מ


· שנת הקמה: 1979


· מספר עובדים: 100 +



שלי גרויסמן – טוב, בת 32, נשואה, אמא לבן שנתיים ומתגוררת בגני תקוה. לפני מס' שנים בחרה לעשות הסבה מקצועית מעולם המשפט ועריכת הדין בתחום הנדל"ן לעולם השיווק מתוך תשוקה אמיתית וחיבור למקצוע. מאז נושמת וחיה את עולם השיווק ועוקבת באדיקות אחר מהלכים שיווקיים גדולים בארץ ובעולם.



· ספקי שיווק: דולפין פרסום ויחסי ציבור – יחסי ציבור. ספרינג וואלי – סוכנות דיגיטל. סטרטיגו – עיצוב גרפי ואסטרטגיה שיווקית. VEO – הפקת סרטונים, גלובל ביט – פיתוח אפליקציה וWEB



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?



חברת טלפייר, שנוסדה לפני 40 שנה, חרטה על דגלה להיות מובילת שוק בתחום בטיחות ואבטחת האש. לצד ייצור מערכות מצילות חיים ועל מנת לשמור על סטנדרטים גבוהים של התקנה ותחזוקה, טלפייר השיקה את תכנית המתקינים המורשים – תכנית שמטרתה להעלות את רמת בטיחות האש בארץ.



המהלך השיווקי נחלק לשניים והתמקד בשני קהלי יעד. קהל היעד הראשון היה המתקינים עצמם שהצטרפו לתוכנית וקיבלו תעודה אשר חיזקה את מעמדם בשוק התחרותי.



קהל היעד השני היה לקוחות הקצה, לרבות קבלנים, יועצי חשמל, קב"טים, מנהלי אחזקה, ועדי בתים ועוד, שהינו קהל יעד שעוסק ביומיום בתחום אבטחת האש וחשוב להגביר אצלם את המודעות לעובדה שקיימת "נבחרת" של מתקינים מורשים של מערכות טלפייר עם רמת התקנה ושירות גבוהים העומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים.



לטובת המהלך השיווקי, טלפייר פיתחה מנוע חיפוש ייחודי באתר טלפייר לצורך ניהול בסיס הנתונים של מתקינים מורשים אשר פתוח לקהל הרחב, קמפיינים ברשתות החברתיות, הצגת הנושא בכנסים ותערוכות רבות ועוד.



הקמפיין הנרחב העלה את המודעות לחשיבות מערכת גילוי העשן במבנה ואת הצורך בבדיקת זהות ורמת ההרשאה של מתקין מערכות גילוי וכיבוי האש במבנה



על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


טלפייר מקפידה לצד פעילות שיווקית דיגיטלית ממוקדת, לפגוש את קהלי היעד שלה במהלך כל השנה בכנסים ותערוכות, מפגשים אישיים ואירועים נוספים שהחברה עצמה מארגנת. נקודות המפגש הפרונטליות עם בעלי התפקידים השונים בענף אבטחת האש מגבירות את שיתוף הפעולה ויוצרות הפריה הדדית שמובילה לפיתוח וקידום החברה ומוצריה.



טיפ למתחילים בעולם השיווק?
לדעת להקשיב. מנהל שיווק טוב צריך להיות קשוב לצרכים של הלקוחות ושל אנשי המכירות שבאים במגע עם הלקוחות ביומיום ומשם לנווט את האסטרטגיה השיווקית.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


אפליקציית ביט


השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? יותר דמות משפיעה מהעבר שלי בתור נערה, אפרת בועז, הייתה מרכזת בוגרת שלי בתנועת הצופים. היא זיהתה בי יכולות הובלה והעצימה אותי להתפתח מעבר לגבולות. העובדה שזכיתי ביד מכוונת בתקופה שבה האישיות שלנו מתעצבת אפשרה לי לשאוף רחוק.


· עבודה ראשונה? בגיל 17- מכירות בחנות לכלי עבודה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? הסתכלות רחבה ויצירתית


· מקור ידע מקצועי שימושי? קבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק. מקור ידע אדיר.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? כל מקום עם חיבור טוב לוויפיי


· ג'וב חלומות? סמנכ"לית שיווק בחברה גלובלית


· חופשה חלומית: בטן גב במלדיביים

אולי יעניין אותך

 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7
yoni7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר