אלדן בקמפיין רחב בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪

אלדן, חברת השכרת הרכב והליסינג מהמובילות בישראל, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי במרכזו יעמוד נושא חווית השירות ללקוח.


הקמפיין, בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪, ילווה בסלוגן "חוויה יוצאת דופן שלך מתחילה בחשיבה יוצאת דופן שלנו", יעלה בשלושת השבועות הקרובים בערוצי הטלוויזיה 2 ו – 10, בעיתונות הארצית, באינטרנט ועל מסכי טלוויזיית חוצות. הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי.


מאלדן נמסר כי "מטרת המהלך ללכת צעד אחד קדימה וליצור בידול ייחודי ואטרקטיבי בעיני הלקוח. הנכס המותגי שלנו היה ונשאר נושא חווית השרות ללקוח ולו החלטתנו להוסיף נדבך בעל ערך ללקוחותינו" ממחקרים שערכה אלדן עולה כי החברה מובילה ברוב הפרמטרים של חווית השירות ללקוח והחברה החליטה לחזק מובילות זו.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)