אלדר משכנתאות ממשיכה בתנופת ההתרחבות ומקימה את המרחב הצפוני – ליאור לייבל ישמש כמנהל מרחב צפון

עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות: 

"על אף תקופת המלחמה המורכבת, אנחנו רואים צורך מוגבר לספק למגוון לקוחותינו, שירות איכותי, אישי ויעיל. לצורך כך, אנחנו משקיעים מאמצים רבים להתרחב והתקדם באמצעות הקמת מרחבים מקומיים שיספקו את רמת השירות הנדרשת לתפיסתנו. הפוטנציאל בצפון, על אף המלחמה כרגע, גדול ומאתגר. תחום ייעוץ המשכנתאות יחזור בתקופה הקרובה לשיא ואנחנו מתכוננים להגדלת המענה שלנו ללקוחות. ליאור מגיע עם ניסיון רב וקשרים רבים בצפון ואני בטוח שיתווה יחד איתנו את המצוינות בשירות". 

ליאור לייבל, מנהל מרחב צפון באלדר משכנתאות: 

"במיוחד בתקופה רגישה זו, אני שמח ונרגש להקים יחד עם חברת אלדר משכנתאות את המרחב הצפוני. אני מודה לקבוצת אלדר על ההזדמנות להביא לתושבי הצפון ייעוץ משכנתאות בסטנדרט חדש שעוד לא הכירו – אני בטוח שיחד נרחיב משמעותית את הפעילות בתחום המשכנתאות והפיננסים בחברה ונגיע להישגים בולטים וחשובים עבור כלל סוגי האוכלוסיות והמשכנתאות". 

 

ליאור לייבל, עוסק בייעוץ משכנתאות במשך כמעט עשור. בעברו שימש כבנקאי בבנק הפועלים, בעל ניסיון מרשים כיועץ משכנתאות וליווי עשרות פרויקטים במסגרת עבודתו בחברת "דרכנו". בשנים האחרונות פעל באופן עצמאי. ליאור חובר לאלדר משכנתאות ויחד יקימו את המרחב הצפוני של החברה. המהלך הוא חלק מהתרחבות החברה, לאחר פתיחת סניף מרחב הדרום לאחרונה בניהולה של עינב סבינצר. ליאור, יהיה אחראי על לקוחות החברה המתגוררים באזור הצפון וכן על הקשר מול הפרויקטים הרבים אותם קבוצת אלדר שיווק משווקת באזור.

חברת אלדר משכנתאות רואה בחבירה עם ליאור פוטנציאל עסקי גבוה ומודיעה על התרחבות פעילותה במרחב הצפון והקמת מרחב צפוני של החברה, בניהולו של ליאור לייבל. שירותי החברה במרחב צפון יכללו בניית תמהיל מקצועי ללקוחות ויעניקו ייעוץ משכנתה איכותי לתושבי האזור – חדרה, חיפה, קריית אתא וצפונה. 

ליאור , בן 36 נשוי ואב לילד. 

בצל תקופת המלחמה, חברת אלדר משכנתאות מזמינה את תושבי ומפוני אזור הצפון ליצור קשר להתייעצות ראשונית הנוגעת למשכנתא קיימת, חדשה תשלומים והלוואות מגובות נכס – הייעוץ הראשוני הינו חינם ואישי .טלפונים ליצירת קשר 054-8216226  

 

אודות אלדר משכנתאות:

אלדר משכנתאות הוקמה כדי להוביל את לקוחותיה בדרך הבטוחה למשכנתא. החברה שמה דגש על עולם המשכנתאות הן מבחינת בניית תמהיל אישי ומותאם ללקוח והן מבחינה מקצועית ושרירותית. החברה מורכבת מצוות מוביל בעל ניסיון של שנים רבות במערכת הבנקאית ובעל הכרות מעמיקה עם התהליכים והקשרים מול הבנקים. חברת אלדר משכנתאות הקימה פורום מומחים שיהווה ועדה מקצועית-אקדמית המורכבת מבכירים בכלכלה והאקדמיה הישראלית, לצד המוחות המובילים בתחום המשכנתאות בישראל. פורום המומחים שלנו מתכנס לאחר כל החלטת ריבית של בנק ישראל ומגבש המלצות עדכניות בזמן אמת. היועצים של אלדר משכנתאות מתמחים במתן פתרונות יצירתיים, תפורים באופן אישי לכל לקוח אשר משקללים בתוכם את נושא המימון, הסיכון והייעוץ.

אולי יעניין אותך

 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22
 גוראון מנכל בזק קרדיט צילום רמי זרנגר 1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-פנים חדשות-צילום אורי גולדברג
 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר