אלו"ט ורשת שופרסל יוצאות בקמפיין גיוס כספים

עמותת אלו"ט ורשת שופרסל יוצאות בקמפיין גיוס כספים בהובלת אורי אוברוצקי, יו"ר קבוצת GOOOD.



הקונספט שעליו הוחלט השנה הוא להוביל למודעות והבנה דרך הסיסמא: להכיר. לקבל. לשלב. ועכשיו גם לתרום. תרומה של 10 ש"ח תאפשר לאלו"ט להמשיך לטפל ולקדם ילדים ובוגרים עם אוטיזם. המבצע המיוחד ירוץ במהלך השבוע הקרוב ברשת שופרסל, במסגרתו יוזמנו לקוחות הרשת לתרום לקידום וטיפול ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ובדיגיטל.



בסוף השבוע התייצב אוברוצקי במשרדי אלו"ט, שם העניק לו יואב חפר המנכ"ל תמונה שצייר אמן עם אוטיזם ממסגרות אלו"ט על תרומתו לאלו"ט. אוברוצקי הודה ואמר, "תעשו טוב, יהיה טוב".



אלו"ט מטפלת בשגרה בעשרות אלפי ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי ובבני משפחתם, מרגע האבחון באוטיזם ולאורך כך מעגל החיים: במעונות יום שיקומיים, בגני תקשורת, בליווי המשפחות, בתעסוקה ובדיור. בעקבות משבר הקורונה נערך הארגון למתן שירותיו מרחוק בין היתר על ידי טיפולים מרחוק, עיבה את צוותי הטיפול בבתים לחיים (הוסטלים) ותגבר קו חם המספק תמיכה למשפחות ולהורים במצוקה.


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל