קבוצת ויסוצקי, יצרנית התה הגדולה והמובילה בישראל, מעלה בימים אלה קמפיין פרסום לסדרת ה'ארל גריי' תחת הסיסמא "ארל גריי אמיתי זה ויסוצקי!", בכיכובו של השחקן/בדרן אלי יצפאן בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.
לאור הצלחת קמפיין "מביאים באהבה תה מכל העולם", חוזר יצפאן בקמפיין הנוכחי לדמותו שובת הלב של המחסנאי בויסוצקי, תוך שהוא כותב מכתב תודה למלכת אנגליה (שהיא, כידוע, אחת הדמויות המזוהות עם יצפאן) עבור ה'ארל גריי' של ויסוצקי. מחשבותיו, באנגלית כמובן, גורמות לו לבלבול והוא מבקש עזרה בתרגום.
הקמפיין ממשיך את הקו ההומוריסטי שהציגה ויסוצקי בקמפיין הקודם בהשתתפו של יצפאן, בו הוצג מגוון המוצרים הרחב של הסדרה באמצעות דמויות שונות החל ממחסנאי החברה ועד דמויות אתניות מארצות שונות מהן מגיעים חומרי הגלם עבור ייצור התה של ויסוצקי.
ה'ארל גריי', שהוא תה אנגלי במקורו, מהווה קטגוריה מובילה עם 10% מהשוק התה. את הקטגוריה מובילה לאורך השנים ויסוצקי עם סדרת ה'ארל גריי' המצליחה.
לאחרונה הרחיבה ויסוצקי את סדרת ה'ארל גריי' שלה והשיקה שני מוצרים חדשים: 'ארל גריי במעטפה אטומה' ו'ארל גריי מעודן בטעם ברגמוט'. בסדרה גם תה רויאל גריי – תערובת תה שחור בניחוח ברגמוט, בשילוב תפוז ומנדרינה ותה לורד גריי – תערובת תה שחור בניחוח ברגמוט, בשילוב ליים ולימון מבושמים.
אורלי חרש, סמנכ"לית השיווק של קבוצת ויסוצקי: סדרת ה'ארל גריי' של ויסוצקי הינה אחת הסדרות החזקות בשוק התה, הן ככזו המצוינת כמועדפת במחקרים על-ידי ישראלים רבים, והן ככזו שטעמה מזוהה מאוד עם ויסוצקי. הקמפיין הנוכחי לארל גריי, עושה שימוש בדמותו הססגונית של יצפאן, באמצעותה ממשיכה ויסוצקי ליצור שפה חדשה ומחוייכת בעולם התה".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA יעלה בערוצי המדיה השונים.