אלמנטור רוכשת את הסטארט-אפ סטראטיק

ברת אלמנטור (Elementor), המפתחת פלטפורמה לבניית אתרים בקוד פתוח המשמשת למעלה מ-11 מיליון אתרים, מודיעה על רכישת חברת סטראטיק (Strattic), המובילה פתרונות אירוח עבור אתרי וורדפרס. 16 עובדי החברה הנרכשת נקלטו כעובדי אלמנטור.

אלמנטור הוקמה בשנת 2016 והפכה לפלטפורמה המובילה לבניית אתרים בוורדפרס המפעילה כ- 7.4% מאתרי האינטרנט בעולם. הרכישה של סטראטיק מגיעה לאחר שאלמנטור השיקה מוקדם יותר השנה את פתרון הענן, המאפשר לה להציע לשוק חבילה אחת הכוללת עורך ויזואלי לצד השירות החדש של אירוח אתר אינטרנט.

אלמנטור מתכוונת למנף את היכולת הטכנולוגית של סטראטיק על מנת להרחיב את אפשרויות אירוח האתרים שלה כפלטפורמת All-in-one ולהציע פתרונות ממוקדים לאתגרים שאיתם מתמודדים מיליוני משתמשי וורדפרס ברחבי העולם. זאת באמצעות טכנולוגיית Headless של סטראטיק המפרידה בין שכבת ניהול האתר לבין שכבת הפרזנטציה, מה שמאפשר את רמת האמינות והאבטחה הגבוהה ביותר.

חברת סטראטיק הוקמה ב 2018 על ידי מרים שוואב וג'וש לורנס, כדי להביא גישה חדשנית לאירוח אתרים על ידי המרת אתרי אינטרנט לארכיטקטורה סטטית ולהציע פתרון לאתגרים הנלווים לניהול ואבטחה של אתרי וורדפרס בקליק אחד. בין לקוחות החברה נמנות חברות אנטרפרייז, ארגונים גדולים כמו האו״ם וגופי ממשל שונים.

לדברי יוני לוקסנברג, מייסד-שותף ומנכ״ל אלמנטור: ״לסטראטיק יש טכנולוגיה, מוניטין, עובדים מוכשרים וביסוס בשוק כמובילה בתחום אירוח אתרי וורדפרס. כל אלה יאפשרו לנו להציע למיליוני המשתמשים של אלמנטור את היתרונות של טכנולוגיית האירוח הסטטי, ובמקביל לספק להם פלטפורמה אחידה לאירוח אתרים בהיקפים גדולים וברמת ביצוע גבוהה. משמעות הרכישה הזו היא שהאתרים של המשתמשים שלנו יוכלו לעמוד בכל מבחני הביצוע ונפח תנועת גולשים, גם במצבי עומס, ללא צורך בהקצאת שרתים נוספים לפני כל קמפיין פרסומי גדול. אני נרגש ומצפה בקוצר רוח להמשיך ולפתח את אלמנטור ולהביא את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר עבור המשתמשים שלנו.״

לדברי מרים שוואב, מנכ״לית ומייסדת Strattic: ״לאחר ארבע שנים פנומנליות של בניית מוצר ברמה עולמית המאפשר ללקוחותינו מכל העולם את פתרון הענן הטוב ביותר שקיים כיום, אנחנו מתרגשים להצטרף למשפחת אלמנטור. יחד נמשיך לפתח פתרונות לאתגרים הגדולים ביותר של משתמשי וורדפרס. כחברה המובילה את שוק בניית האתרים בוורדפרס, אלמנטור היא הפרטנרית המושלמת עבורנו.״

אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
צילום באדיבות טיקטוק ישראל (4)
מאיה רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר