אלפא קוסמטיקה משיקה בישראל את PLAY מבית ג'יבנשי

חברת "אלפא קוסמטיקה" המובילה ביבוא ושיווק מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה ובישום מבתי המותגים המובילים בעולם, משיקה את PLAY מבית היוקרה ג'יבנשי.


PLAY, הבושם החדש לבית ג'יבנשי, מושק בימים אלה ברחבי העולם, בהשקה אשר נחשבת למהלך המרכזי של ג'יבנשי בתקופה זו. PLAY באפיונו הינו אלגנטי מחד והדוניסטי מאידך, מודרני ויחד עם זאת נצחי. הבושם מגיע בשתי גרסאות שונות – או דה טואלט ואו דה טואלט אינטנס – וישווק ברשתות הפארם ברחבי הארץ. בקבוק הבושם ארוז בעיצוב דיגיטלי ייחודי, בחתימת ידו של מעצב העל סרג' מנסו אשר עיצב עבור ג'יבנשי את בקבוקי המופת הייחודיים – אורגנזה, פאי ואנז' או דמון.


את קמפיין ההשקה העולמי של המותג מוביל הכוכב הבינלאומי ג'סטין טימברלייק, אמן עכשווי, מוכשר ויוצא דופן. הבחירה בג'סטין נעשתה בהלימה לסמלי הבושם ולסגנון של ג'יבנשי – חיבור, פיתוי וחופש.


אלפא קוסמטיקה עולה בקמפיין פרסום רחב היקף להשקת הבושם בשוק הישראלי, תוך השקעה של כ- 2 מיליון ₪. קמפיין הפרסום יכלול קמפיין טלוויזיה; חסויות למשחקי נבחרת ישראל בכדורגל במוקדמות המונדיאל; קמפיין רדיו אינטראקטיבי ברדיו 99FM; פרסום בעיתונות ארצית ומגזינים; פעילויות קד"מ בנקודות המכירה; וכן חלוקה של עשרות אלפי דוגמיות של הבושם באירועים מרכזיים ברחבי הארץ.


רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה: "PLAY מהווה השקה מרכזית עבור בית ג'יבנשי בעולם כולו, כמו גם השקה מרכזית עבורנו בשוק הישראלי לקראת החגים. למותג ג'יבנשי היסטוריה מפוארת של בשמים מובילים לגברים, בראשם עומד הבושם פאי אשר נחשב לבושם הגברי הנמכר ביותר בישראל. אני צופה כי PLAY יתפוס מקום של כבוד ברשימה מכובדת זו ויהפוך לבושם אהוב ומצליח בקרב קהלי היעד"

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)