החברה הסלולארית הצרפתית אלקטל, שחדרה זה מכבר תחת המיצוב של "חלוצה מרעננת לשוק התקשורת הישראלי", יוצאת בקמפיין פרסומי בהיקף של מיליון דולר, הכולל שלטי חוצות, חסויות בטלוויזיה, פרסומות בעיתונות, מיתוג סניפים ועוד.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום בלומנקרץ ושות'.
הקמפיין מתמקד במכשירים המיועדים לנישות כמו נשים, ילדים, מבוגרים וחובבי מותגי אופנה. במסגרת הקמפיין, שיעלה –בינואר 2008, יופיע שלט חוצות ענק ברחוב הירקון, מודעות בעיתונות הכתובה ובמגזינים המובילים ובמקביל- פרסום בערוצים 2 ו – 10. בהמשך תחנוך החברה את משרדיה החדשים ותשיק את המותג באופן רשמי בישראל, במעמד שר התקשורת.
"זוהי הפעם הראשונה שהצרכן הישראלי יכול לרכוש מכשיר סלולארי ייחודי, שאינו מוצע על ידי סלקום, אורנג' או פלאפון, במחירים נוחים וללא התחייבות. זו בהחלט סיבה לקמפיין", אמר משה קוזלוביץ, מנכ"ל קלינפון, יבואנית ומשווקת אלקטל לישראל.