אל גאוצ'ו מעלה קמפיין חוצה מדיות באמצעות "ענבר מרחב שקד"


רשת מסעדות אל גאוצ'ו, המתמחה בגריל דרום אמריקאי, מעלה לקראת החורף, קמפיין חדש בתקציב כולל של מיליון ₪, תחת הסלוגן: "אל גאוצ'ו – אין פרות קדושות".



הקמפיין אשר יעלה בחודש נובמבר 2007, ייערך באמצעות משרד הפרסום " ענבר מרחב שקד" ויכלול: פרסומות בטלוויזיה, שקופיות חסות, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, עיתונות מקומית, אינטרנט ודיוור ישיר לחברי מועדון הלקוחות של אל גאוצ'ו הכולל כ-35,000 בתי אב.





אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)