קמפיין אינטראקטיבי שני של אל על עם EMTV למנויי הוט ויס: החברה מעלה קמפיין פרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה עם יעדים ומחירים אטרקטיביים במכירה מוקדמת לחודשים הקרובים. הקמפיין, מבית מק'אן אריקסון, כולל סרט פרסומת אשר צולם בדרום אפריקה ומציג חוויות העוברות על נוסעים ישראלים בחו"ל. הפרסומת תשודר בערוץ 2 ובערוץ 10 למנויים הדיגיטליים של הכבלים והלוויין. היקף הקמפיין: מיליון דולר.
במסגרת הקמפיין האינטראקטיבי, מוזמנים הצופים בעלי הממירים הדיגיטליים, ללחוץ על הכפתור הירוק בשלט ולקבל מידע ייחודי על יעדי טיסות, מועדים ומחירי כרטיסים במכירה מוקדמת.
באפריל השנה , העלתה אל על את הקמפיין האינטראקטיבי הראשון שלה לקידום מועדון הנוסע המתמיד, אשר זכה להיענות גדולה ואיפשר לצופים להצטרף באמצעות השלט למועדון.