אמישראגז ו-MSN יוצאים בשת"פ אינטראקטיבי לחנוכה



חברת אמישראגז הכריזה היום על פתיחת תחרות "ילדי אמישראגז מאירים את חנוכה", בשיתוף עם אתר MSN. במסגרת התחרות יוכלו הילדים להעלות לאתר האינטרנט של אמישראגז תמונות של חנוכיות שציירו או בנו לכבוד החג בצירוף פרטיהם האישיים. התמונות ידורגו ע"י הגולשים באתר. התחרות תלווה בקמפיין פרסומי שבוצע על ידי חטיבת הפרסום של ארד תקשורת.


מהחברה נמסר הבוקר כי מידי יום יחולק פרס לשני מתמודדים שהעלו תמונת חנוכיה עד השעה 12 בלילה, וקיבלו את מספר הקולות הגבוה ביותר מהגולשים באתר – סרט DVD. הפרסים היומיים ימסרו לזוכים בסניפי אמישראגז.


אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1
image001

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר