אמריקן לייזר בקמפיין להקפאת שומן

רשת אמריקן לייזר, יוצאת בקמפיין פרסום כלל ארצי להשקת טיפול הקפאת שומן חדשני ולא פולשני בהשקעה של 2 מיליון ₪.



הקמפיין ירוץ במגוון פלטפורמות, ביניהן רדיו, עיתונות ודיגיטל לרבות סושיאל מדיה וקמפיינים פרפורמנס, שילוט בחדרי כושר ברחבי הארץ ועוד. מטרת הקמפיין לעורר מודעות לשיטת הטיפול החדשנית המסירה שומן עיקש באזורים בעייתיים בגוף. במסגרת הפרסום ברדיו, יוצאת אמריקן לייזר בסדרה של תשדירים ושת"פים של תוכן, במגוון תכניות, ובפרט ברצועת תכניות הבוקר בתחנות הרדיו השונות.



ערן שלינגבאום, סמנכ"ל המוצרים והפיתוח עסקי של אמריקן לייזר "השקענו במכשור המתקדם ביותר בתחום בעלות של מיליוני שקלים מתוך הרצון להביא את התוצאה הטובה ביותר ללקוחותינו באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם. זאת בעוד שבישראל ובעולם קיימים מכשירים בעלות של אלפי דולרים בודדים שאינם מספקים את אותה תוצאה ובאותה רמת בטיחות. אנו מאוד מאמינים בהשקעה בתוכן שיחשוף את כלל הציבור לפתרון חדשני ולא פולשני שיכול לפתור כאבים אסתטיים, במקומות שבהם פתרונות של כושר או תזונה נכונה לא הצליחו לסייע. בעקבות הפצת הבשורה, אנחנו כבר חשים ביקוש הולך וגובר, באמצעות ריבוי פניות במגוון הפלטפורמות שלנו".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)