אנטוניו בנדרס בקמפיין חדש לאורביט

שחקן הקולנוע אנטוניו בנדרס, יוביל את קמפיין הפרסום של מסטיק 'אורביט' תחת הכותרת נפרדים משאריות האוכל.



סרטון הפרסומת המשודר בו זמנית בכל העולם עולה בימים אלה גם בישראל בתקציב מוערך של כ-5 מליון שקלים.



בסרטון מככב אנטוניו בנדרס בסצנה הוליוודית המצולמת במסעדה, במהלכה הוא 'נפרד' משאריות ארוחת הצהריים המסרבות להבין שהרומן ביניהם נגמר וזאת באמצעות מסטיק אורביט הנחלץ לעזרתו.



עמוס פם, מנהל שיווק ריגלי ישראל מציין כי הבחירה באנטוניו בנדרס אינה מקרית. המאהב הלטיני האולטימטיבי אשר בסגנונו היחודי משחק סצינת פרידה משאריות האוכל לאחר הארוחה מעביר את המסר עם חיוך גדול. החיבור עם אנטוניו בנדרס ובניית סיפור הפרידה נועד לחזק את הקשר של הצרכן למותג אורביט כמסייע ותורם לשמירה על בריאות השיניים לאחר כל ארוחה.

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Akamai team
מיס נורי פופ בעופר הקניון הגדול צילום בר שריר (4)
UVeye