אסם יוצאת במהלך שיווקי של מיצוב מחדש בקטגוריית הג'לי

ג'לי אסם הינו אחד מהמוצרים הוותיקים ביותר של החברה. כעת, כחלק ממהלך שיווקי כולל לרענון המוצר, ולראשונה מאז השקתו, זוכות אריזות הג'לי למראה עכשווי, צעיר ושובב. העיצוב החדש, בצבעי ורוד ולבן, נועד לשדר את הכיף והנאה שבהכנת ובאכילת ג'לי, ועל גבי האריזות משולבים מתכונים ייחודיים, הצעות הגשה וטיפים להכנת המוצר.



רענון האריזות ועיצובן מחדש הינם חלק ממהלך שיווקי כולל המתוכנן באסם עבור קטגוריית הג'לי. בעתיד הקרוב יכלול המהלך גם השקתם של טעמים נוספים חדשים בסדרה. כמו כן, תערוך אסם פעילויות קד"מ שונות סביב נושא הג'לי, הממוקדות בעיקר בקהל הילדים. עוד כולל המהלך הפקת עלון ייחודי, לשימושים מגוונים בג'לי כמו עוגיות עם ג'לי,משקאות עם ג'לי ועוד, תמיכה שיווקית באמצעות פרסום המוצרים במדיות השונות. סך ההשקעה במהלך הכולל הינה כמיליון ש"ח.



סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית באסם מסרה כי "העיצוב המחודש של אריזות הג'לי והשימוש בשפה תקשורתית חדשה נועדו לשנות את תפיסת הקגוריה מנוסטלגית למעודכנת וכיפיית ולהגדיל את קהל הצרכנים, תוך חיזוק הקשר עם הצעירים שביניהם. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ- 20% בקטגוריה".



ג'לי של אסם כולל מבחר טעמים מגוונים: תות שדה, משמש, פטל, אננס. המוצר משמש להכנת מגוון קינוחים, עוגות ועוגיות.

אולי יעניין אותך

14125pica3
14034pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399