סדרת פסטה פרפקטו של אסם מתרחבת במוצרים נוספים וזוכה לאריזות חדשות. מהלך השדרוג של סדרת הפסטה הפופולארית ילווה במסע פרסום תחת הכותרת "פסטה פרפקטו מעוררת את החושים", ויכלול השקה של שלוש צורות חדשות בסדרת פרפקטו: פטוצ'יני, פוסילי ופארפאלה טריו. האריזות החדשות של פסטה פרפקטו כוללות מתכונים חדשים המודפסים על גב האריזה – ומעוצבות בצבעי בורדו וצהוב בולטים, תוך הגדלת הלוגו ועיצובו מחדש.
לדברי סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית באסם "אסם, כמובילת שוק הפסטה בישראל, שמה לה למטרה להגדיל את שוק הפסטה בכ- 10%. מטרתנו היא להעמיק את השימושים ולהרחיב את הזדמנויות הצריכה – כלומר, להגביר את מודעות הצרכנים למבחר האפשרויות הגלומות בהכנת מאכלים על בסיס פסטה, במגוון רחב של סוגי ארוחות. זאת, באמצעות הדגשת חווית האכילה הפועלת על כל החושים, הפצת מתכונים משודרגים והשקת צורות חדשות וחגיגיות המתאימות לארוחות מיוחדות". יואלי מציינת כי "כיום, צריכת הפסטה לנפש בארץ עדיין נמוכה מהממוצע העולמי – 4 ק"ג לנפש, לעומת 6 ק"ג ממוצע עולמי. לצורף ההשוואה, באיטליה עומדת הצריכה לנפש על 28.5 ק"ג, בארה"ב 9 ק"ג ובניו זילנד 1.7 ק"ג בלבד".
ההשקעה הכוללת של אסם בשידרוג האריזות, בהשקת המוצרים החדשים ובקמפיין הפרסום מוערכת בכ- 6 מיליון שקלים.