אס. סי . גו'נסון משווקת המותג "רייד" – מותחת את המותג ומשיקה שני מוצרים חדשים בתחום ההדברה הביתית

חברת אס.סי. ג'ונסון, משווקת המותג "רייד" – מתחום ההדברה, משיקה לראשונה בישראל שני מוצרים מהפכניים בשוק ההדברה הביתי. היקף ההשקעה כולל בהחדרת המוצרים לשוק עומד כ – 2.5 מיליון ₪, כאשר 1.5 מיליון ש"ח יוקצה לקמפיין רחב היקף הכולל סרטון טלוויזיה, פרסום רדיו ועיתונות, פעילות BTL וקידום מכירות בנקודות המכירה.


הקונספט שילווה את הפעילות הינו:"רייד נשק קטלני", – הדור החדש בקוטלי חרקים.

אולי יעניין אותך

פתיחת סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)