אפל מעלה קמפיין ראשון בישראל באמצעות שת"פ עם נטוויז'ן 013 ברק

נטוויז'ן 013 ברק עולה בקמפיין משותף עם עם iDigital נציגת Apple ישראל, ומעניקה למצטרפים חדשים וללקוחותיה אפשרות לרכישת מחשב נישא MacBook מבית אפל. בפועל מדובר למעשה בקמפיין הראשון של אפל בישראל. המבצע מלווה בקמפיין בטלוויזיה ובאינטרנט בהיקף השקעה של כ- 2.5 מיליון שקלים.



ערן תור, מנכ"ל iDigital נציגת Apple ישראל: "חברת iDigital שמחה להציע את חווית הגלישה האולטימטיבית ללקוחות נטוויז'ן 013 ברק, באמצעות המחשב הנישא MacBook מבית Apple, המאפשר הנאה מקסימאלית מסגנון החיים הדיגיטאלי".



קרדיטים נטוויז'ן 013 ברק:


צילי בלקינד – סמנכ"ל שיווק


טלי שמואלי – מנהלת שיווק תחום אינטרנט


רויטל זומר – מנהלת תקשורת שיווקית


אסף חי – מנהל פרסום



קרדיטים לקמפיין הטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO:


גיא בר – סמנכ"ל קריאייטיב


ערן בר יוחאי – מנהל קריאייטיב


הדס ליבר – ארט


יוחאי אשר – קופי


פלנרית – לילי אהרון


מנהלת הפקה – נגה שגיא


סופרוויזר – הלה ברודי

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)