אפסון ישראל עלתה בקמפיין פרסום לקו המוצרים החדשים


אפסון ישראל עלתה בקמפיין פרסום לקו המוצרים החדשים של EPSON תחת הסיסמה "כל צבע והטבע שלו". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע, בהשקעה של כ-750,000 ₪, נועד להדגיש את איכות המוצרים של אפסון ואת החיסכון בעליות הדיו השוטפות באמצעות שימוש בקלטות דיו הנפרדות.



הקמפיין החדש, תחת הסיסמה, "המוסיפים צבע לחיים", מתמקד בפרסום בעיתונות ארצית, מגזינים, עיתונות מקומית, אינטרנט וטלוויזיה.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל