גמר ליגת האלופות עשה טוב לפיצה האט שדיווחה על מכירות גבוהות במיוחד בשעה שלפני המשחק ובמהלכו. לדברי מנכ"ל החברה נמכרו פיצות בקצב של לא פחות מ-1000 שקל בדקה. מדובר על עליה של 20 אחוז בקצב המכירות לעומת גמר ליגת האלופות של שנה שעברה, שם נרשמו מכירות של 840 ₪ בדקה.
על מנת להתמודד עם הביקושים הגדולים למגשי פיצות בערב הגמר התכוננו בפיצה האט מראש ותגברו את הצוות הקיים בעוד 256 אנשי צוות ו-156 אופנועים נוספים. בערב הגמר פעלו 380 שליחים ואופנוענים ברחבי הארץ שיצאו לספק פיצות לבתי אב בישראל מ-26 סניפים.
"טירוף הפיצה של גמר ליגת האלופות מקביל לגמר האח הגדול שנחשב ליום חג של חברים ומשפחה מול הטלויזיה", אומרת לארי לוין, סמנכ"ל שיווק בפיצה האט. "גמר ליגת האלופות ממוקם במקום השלישי מבחינת רמת מכירות לאחר גמר האח הגדול וגמר כוכב נולד".