חברת משחות השיניים CHOICE אירופה פותחת נציגות בישראל ותחל בחודש פברואר לשווק את המוצרים לראשונה בישראל. החברה תשקיע סכום של 2.8 מליון שקל בשיווק, מיתוג ופרסום באמצעות ג .קיד & יאנג – חטיבת הפרסום של קבוצת G גרופ.
בשלב ראשון תחל החברה בשיווק משחת השיניים CHOICE ACTIVE בלבד, ובשלב יותר מאוחר גם מברשות שיניים. בימים אלו חתמה הנציגות בישראל הסכם עם חברת "תומר שיווק" להפצת המוצרים ברשתות השיווק.
חברת CHOICE נכנסת לשוק משחות השיניים בישראל, המגלגל מחזור של 180 מיליון ₪ בשנה. המותג CHOICE שייך לחברת "צ'ויס לברטוריס" ההודית, אולם עיקר פעילות החברה מתבצעת בארה"ב ובקנדה. המותג משווק בנוסף במדינות באירופה. משחות השיניים של חברת צ'ויס משווקות בין השאר בארה"ב ואירופה ומוצריה נמכרים ב – 25 מדינות ברחבי העולם ונמצאים בקטגוריית הפרימיום.