ארגון בטרם מעלה קמפיין בתרומה

ארגון 'בטרם', עולה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו, שימשך כשבוע. הקמפיין עולה במסגרת ועידת ישראל לבטיחות ילדים 2012, אשר תתקיים השנה לראשונה ביוזמת ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים ומשרד הבריאות ובחסות עיריית ירושלים. הוועידה תתקיים ביום רביעי ה – 15.2.12 בבנייני האומה בירושלים.



"תאונות אינן מכת גורל ואף לא גזירה משמים" מדגישה אורלי סילבינגר מנכ"ל ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים. "האחריות לבטיחותם של ילדינו מוטלת על כולנו, אנשי המקצוע, המטפלים, ההורים, מערכות החינוך והבריאות ומשרדי הממשלה. ועידת ישראל לבטיחות נועדה ליצור שיח ציבורי ולהפנות זרקור לאספקטים חדשים של התייחסות לבטיחות ילדים מהיבט רב תחומי. מטרת הוועידה להעלות את בטיחות הילדים על סדר היום הציבורי בקרב מקבלי ההחלטות, בתקשורת ובהקצאת משאבים ייעודיים למניעה".



הקמפיין, שיעלה בערוצים המרכזים ובאתרי אינטרנט מובילים, יכלול סרטון קצר להגברת המודעות בטיחות הילדים ומניעה של היפגעות בתאונות המתרחשות בבית, בחצר הבית, בגן השעשועים, במוסדות החינוך, במרחב הציבורי, בדרכים ועוד. הקמפיין קורא לכולם להשאיר את הילדים במשחק!





מפרסם: משרד הפרסום טרילוג'י


מנהלת פרוייקט: רג'ין אלבז


בית פוסט והפקה: The Bakery


מפיק: יובל נתן


בימוי: קרן אביטן


צלם: איתי נאמן


קריין: נועם אבירם


ילד שחקן ראשי: אביתר נתן


עריכת סאונד: אולפני Soundroll


ארט: אייל ביטרמן


ציוד צילום: אוטופיה שרותי מצלמה


ציוד תאורה וגריפ: אולפני גלובוס גרופ


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399