ארגון BNI ישראל (Business Network International) השיק אירוע ראשון מתוך סדרה של
אירועי נטוורקינג עסקיים מתוכננים. עשרות חברי הארגון מכל רחבי הארץ התקבצו ברעננה לאירוע נטוורקינג קצבי על מנת להרחיב את מעגלי ההיכרויות שלהם ולהכיר מספר גדול של אנשים היכולים לפתוח עבורם דלתות בשיטת השיווק "מפה לאוזן".
לדברי ירדן נוי, מנכ"לית BNI ישראל, מטרת האירועים היא לאפשר לחברי הארגון להרחיב את מעגלי הקשרים, לשפר את היכולות השיווקיות שלהם ולאפשר יצירת פתח להזדמנויות עסקיות החשובות כ"כ ליזמים ואנשי עסקים.
"בכוונת הארגון לקדם מפגשים מסוג זה בשיתוף פעולה עם ארגונים עסקיים נוספים", הוסיפה נוי.
ארגון BNI מונה כיום למעלה מ-72,000 אנשי עסקים, יזמים ובעלי מקצועות חופשיים ביותר מ- 3700 סניפים הפרוסים על 23 מדינות בעולם – בצפון אמריקה, אירופה, אפריקה ואוסטרליה. בישראל קיימות 16 קבוצות פעילות מאילת ועד משגב בצפון ועוד מספר קבוצות בהקמה ברחבי הארץ.