ארגון SuperBrands הבינלאומי בדק וקבע, Haier הינו מותג על בקרב הצרכנים בישראל

הישג מרשים למותג Haier. ארגון Superbrands ישראל בדק וקבע כי Haier הינו מותג על לשנת 2022, מדובר בתואר הצטיינות בעל חשיבות עליונה, המוענק מדי שנה על ידי הארגון הבינלאומי, שמוקיר מותגים שונים במשק הישראלי המפגינים פעילות שיווקית ענפה ולאחר ביצוע סקר בקרב הצרכנים בישראל ע"י חברת מחקר חיצונית ואובייקטיבית.

ירון צפדיה, מנכ"ל משותף ניופאן: אנו גאים להיבחר על ידי ארגון Superbrands העולמי כמותג המוביל במשק בתחום מוצרי החשמל הכולל את הקטגוריות: מזגנים, מקררים, מסכי טלוויזיה, מכונות כביסה ועוד. אנו בניופאן שמחים כי לאחר שנים של עבודה קשה ומקצועית שמהותה היתה להביא לזהות מותגית, הצלחנו להפוך את Haier למותג המוביל בשוק מוצרי החשמל בעיניי הצרכנים. אין ספק שהעבודה הקשה הובילה את הצרכנים להצביע ברגליים".

ארגון Superbrands ישראל מכתיר מדי שנה את המותגים המובילים במשק הישראלי, אשר הפגינו הצטיינות מיתוגים ושיווקית בשוק המקומי, ורואה לנכון לציין לשבח את זהותם של המנהלים אשר הובילו לתהליך המצוינות. הארגון שפעיל ב- 70 מדינות ברחבי העולם פועל למעלה מעשור.

מדי שנה עורך הארגון מחקר מקיף, שבמסגרתו הצרכנים הם אלו שבוחרים בפועל את מותגי העל של מדינת ישראל. לפיכך מוכיח ההישג של Haier את אמון הציבור במותג בתחום מוצרי החשמל.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר