תשלובת החלב של תנובה יוצאת במהלך המשך לניכוס סיטואציית הצריכה של ארוחת הערב למותג "גבינות תנובה". במסגרת המהלך תעודד ותחזק את סיטואציית הצריכה ארוחת הערב – כמקום מפגש משפחתי עם הלימה לערך המשפחתיות העומד בבסיס ערכי המותג גבינות תנובה.
מנהל השיווק של תשלובת תנובה מסר כי "סיטואציית ארוחת הערב המשפחתית עומדת בהלימה מלאה עם ערכי מותג "גבינות תנובה" ולכן החיבור השיווקי הינו מתבקש מבחינתנו. מדובר על פרויקט ארוך טווח אשר באמצעותו ננסה לעודד את הציבור לחזור ולשמר את זמן האיכות של ארוחת הערב".
במסגרת המשך המהלך יוצאת תנובה עם מגוון פעילויות במטרה להעלות את המודעות לחשיבות ארוחת הערב בקרב משפחות הכולל קמפיין המשך למותג "גבינות תנובה" תחת הקונספט "ארוחת ערב אוכלים ביחד", שדרוג אתר ארוחת ערב, קמפיין אינטרנט, קמפיין רדיו המספק מידע מחקרי בנושא יתרונות ארוחת הערב לתא המשפחתי ובפעילות קד"מ.
פעילות הקד"מ באמצעות פרומרקט תציג פעילות שטח ייחודית. מספר "משפחות" ימוקמו ברחובות מרכזיים ברחבי הארץ, בתחנות רכבת ועוד, אשר יהוו מייצג אומנותי חי לאכילת ארוחת ערב ביחד. כל משפחה תהיה מורכבת מ- 4 שחקנים שישבו לשולחן ויאכלו ארוחת ערב אמיתית.