ארומה ישראל משיקה את תפריט הגלידות הקיצי ויוצאת בקמפיין רחב לקידום הגלידה של ארומה והתוספות החדשות.
לדברי יאיר מרינוב, סמנכ״ל השיווק בארומה ישראל:
״הקמפיין לקידום הגלידה של ארומה והתוספות החדשות, יושק בעלות של כמיליון שקל, ויכלול חסויות בערוץ 2, בערוץ הספורט בזמן שידורי היורו, קמפיין במגזר הערבי, קמפיין דיגיטלי וכן קידום משלים ברשתות חברתיות ובעיתונות המודפסת. במסגרת הקמפיין הדיגיטלי יוכלו הגולשים לחלק גלידות במתנה לחברים ואנו בטוחים שכל אחד ואחת ימצא את הגלידה עם התוספת האהובה עליו, לקראת הקיץ הישראלי המתקרב. עד כה קיבלנו תגובות מדהימות מקהל לקוחותינו בסניפים״.