ארנה, מרכז הבילוי והקניות שבמרינה הרצליה, פותח את הקיץ בפסטיבל מסעדות על הטיילת הצופה לים ולמרינת היאכטות המפוארת, ומעלה קמפיין טלוויזיוני בערוצים המסחריים 2 ו- 10.
הקמפיין, בעלות של 100,000$ יעלה ביום ראשון למשך 5 ימים באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי-ורשבסקי.מטרת הקמפיין לחשוף את הפסטיבל ולחזק את שדרת המסעדות של ארנה, אשר מציעה מגוון רב של סגנונות וטעמים במתחם אחד של אוירת מרינה יחודית.
במרכז הקמפיין תמונות נוף רומנטיות של המרינה והטיילת אשר מרכיבות את התפריט הייחודי לארנה, וכך גם הסלוגן שילווה את הקמפיין: "תפריט הקיץ של מסעדות ארנה".