ארנה עולה בקמפיין טלוויזיה חדש לפסטיבל במרינה הרצליה, שיפתח את אירועי הקיץ במתחם הבילוי והקניות

ארנה, מרכז הבילוי והקניות שבמרינה הרצליה, פותח את הקיץ בפסטיבל מסעדות על הטיילת הצופה לים ולמרינת היאכטות המפוארת, ומעלה קמפיין טלוויזיוני בערוצים המסחריים 2 ו- 10.


הקמפיין, בעלות של 100,000$ יעלה ביום ראשון למשך 5 ימים באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי-ורשבסקי.מטרת הקמפיין לחשוף את הפסטיבל ולחזק את שדרת המסעדות של ארנה, אשר מציעה מגוון רב של סגנונות וטעמים במתחם אחד של אוירת מרינה יחודית.


במרכז הקמפיין תמונות נוף רומנטיות של המרינה והטיילת אשר מרכיבות את התפריט הייחודי לארנה, וכך גם הסלוגן שילווה את הקמפיין: "תפריט הקיץ של מסעדות ארנה".

אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)
Samsung galaxy s25 edge_icyblue_frontl30
ערב התרמה המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין יפתח והראל ויזל-צילום ניר פקין (2)