אתוסיה יוצאת בקמפיין פרסום חדש בעלות 1 מיליון ₪

בימים אלה חברת אתוסיה, המתמחה במתן פתרונות איוש לחברות הייטק, ביוטק ושוק ההון יוצאת בקמפיין פרסום ייעודי חדש תחת הסיסמה: "יש לנו דרכים משלנו לבנות לך קריירה". עלות הקמפיין היא 1 מיליון ₪, הוא יימשך חודש שלם ויעלה מספר פעמים במהלך החצי שנה הקרובה.



המסר הפרסומי מבטא את פעילותה של אתוסיה בפתרונות לקידום הקריירה של המועמדים בדרג הבכיר והביניים, העצמתם ומימוש הפוטנציאל שלהם. הקריאייטיב בקמפיין משדר את הביטחון שמעניקה אתוסיה למועמדים בבניית הקריירה שלה תוך הענקת חוויה מעצימה המלווה באנשי מקצוע.



על הקמפיין הייעודי אחראי משרד הפרסום G-SPOT והוא כולל פרסום במספר סוגי מדיות וביניהן: שילוט חוצות באזורי תעשיית ההייטק ברחבי הארץ, אתרי אינטרנט פיננסיים (כדוגמת גלובס ודה מרקר), אתרים בתחום גיוס כוח אדם, מגזינים מקצועיים בתחום ההייטק ואתרי רשתות חברתיות




הקמפיין עולה בתקופה זו עקב עלייה בביקוש של חברות לעובדי הייטק, ביוטק ושוק ההון מדרג בינוני ובכיר כתוצאה משוק מתפתח ובמקביל, פניות מרובות לחברת אתוסיה.



אייל סלומון, מנכ"ל החברה מסביר כי: "קמפיין הפרסום של אתוסיה מבטא את חזונה של החברה לכוון ולייעץ למועמדים בבניית הקריירה תוך יצירת חוויה הורית מחזקת על ידי מומחים במשאבי אנוש ובמקביל, לסייע למעסיקים בטיפוח המשאב האנושי הקיים בחברתם".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)