אתר הלוחות הומלס עולה בקמפיין פרסום להרחבת קהל היעד

אתר הלוחות הומלס עולה היום בקמפיין פרסום רחב היקף אשר כולל קמפיין חסויות בערוצי הטלוויזיה המסחריים 2 ו- 10 וקמפיין באנרים ברשת האינטרנט.


הקמפיין, כיריית פתיחה למהלך שיווקי נרחב של האתר אשר יגיע לשיאו בקיץ הקרוב, הינו תחת הסלוגן "בית, עבודה, רכב, הומלס. לוח לרציניים בלבד" וזאת במטרה להעביר את המסרים כי הומלס הינו אתר לוחות כולל אשר מספק פתרונות בתחומים נרחבים ולא רק בתחום הנדל"ן, תוך דגש על התחומים עבודה ורכב, וכן כי הומלס הינו אתר רציני יותר ממתחריו בפתרונות אותם הוא מציע, זאת מכיוון שהמודעות המפורסמות בו הינן מודעות בתשלום ואינן, ברובן המוחלט, מודעות סרק.


פז דרור, בעלי ומנכ"ל הומלס, מוסר: "הומלס הינו לוח לרציניים בלבד. ממוקד, מפוקס, כזה שאינו מבזבז את הזמן שלך. אנו עולים בקמפיין פרסומי כיריית פתיחה למהלך שיווקי נרחב, ובמטרה לחדד את המסר ולהבהיר כי הומלס הינו אתר הלוחות האיכותי ביותר בישראל"


הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום HD creative, עולה לתקופה של שבועיים, והינו בעלות השקעה כוללת של כמיליון שקל.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)