אתר המרחצאות חמת גדר יוצא בקמפיין ייעודי ממוקד לקידום אפשרויות הנופש והבילוי באתר. הקמפיין יהיה בערוצי המדיה הבאים: תשדירי חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 10, תשדירים בתחנות רדיו אזורי (רדיו חיפה, רדיו תל אביב ורדיו קול רגע) ובקמפיין באתר האינטרנט YNET אשר יתייחס למלון הספא וילג' היוקרתי בחמת גדר.
היקף הקמפיין עומד על כ – 400,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן. בקמפיין ייחשפו אפשרויות הבילוי בחמת גדר, אשר מבטאים את ערכי המותג, המאופיינים בבריאות, רוחניות ובסגנון חיים.
משה ראובני, סמנכ"ל השיווק של חמת גדר, אומר כי קמפיין זה הינו חלק ממהלך שנתי מתוכנן של מיתוג חמת גדר, כמרכז נופש בו ההתנתקות הפיזית מלווה בפעילויות רוחניות ומהווה בשורה חדשה עם תוכן אטרקטיבי. החידוש לנופשים באתר יתחיל כבר בחוה"מ פסח בהפנינג הוליסטי לכל המשפחה המאגד תחתיו את כל פעילויות הפנאי והרוחניות אשר יתקיימו במהלך כל השנה.