אתר התיירות NETRAVEL יוצא בקמפיין אינטרנט

אתר התיירות המקוון NETRAVEL יוצא בקמפיין אינטראקטיבי ברשת לקראת חופשת הפסח עם הסיסמה "נוסעים לחו"ל השופינג עלינו".



הקמפיין משיק מבצע אטרקטיבי במיוחד כל לקוח שיזמין כרטיס טיסה או חבילת נופש לחו"ל דרך האתר ישתתף בהגרלה של 1000$ לשופינג בחו"ל.


.


הקמפיין יוצג באתר ynet ואתרים הפונים למגזר הרוסי.



NETRAVEL מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות נופש, טיסות , טיולים מאורגנים, חבילות סקי , חבילות שייט וקרוזים, השכרת רכב בחו"ל, בתי מלון באילת וברחבי הארץ, טיולי משפחות ונופש לצעירים, , אתרי סקי, קלאבים בתורכיה, מסלולי טיולים מומלצים ועוד ולצידם עמודי מידע על יעדים פופולאריים.


תקציב הקמפיין כ30,000$. את הקמפיין מוביל משרד האינטראקטיב wwm מקבוצת קונקטיב גרופ .

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)