אתר וואלה! טורס מעלה קמפיין פרסומי בשווי 200 אלף דולר

אתר וואלה! טורס מעלה קמפיין פרסומי בשווי 200 אלף דולר



וואלה! טורס (www.wallatours.co.il), אתר שירותי התיירות הנמצא בבעלות חברות וואלה שופס מיינד ואיסתא ליינס, משיק פורמט חדש ויוצא בקמפיין פרסומי לאורך שלושה שבועות, בעלות של 200 אלף דולר. הקמפיין יכלול פרסום באינטרנט, שלטי חוצות ומתן חסויות בערוץ 2.



אתר וואלה! טורס מתמחה ובלעדי במכירות פומביות וקבוצתיות של מוצרי תיירות ובנוסף מאפשר להזמין דרך האתר ובטלפון, את חבילות הנופש, הטיסות ושירותי הקרקע שהוא מציע.



לדברי אריאל אטיאס, מנכ"ל וואלה טורס: "שוק הזמנת שירותי תיירות באינטרנט הולך וצובר תאוצה, כאשר פלח הלקוחות כבר אינו מחפש רק אחר מחיר אטרקטיבי, אלא מצפה שהאתר יציע שירותים מגוונים בפלטפורמת חיפוש ידידותית ככל האפשר למשתמש".



קרדיטים:


אסטרטגיה וניהול קמפיין: בולט אינטראקטיב.


ניהול קמפיין: נועם אליעזר.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)