אתר "אלפא", אתר ההיכרויות הראשון למנהלים ובכירים עולה בקמפיין פרסום

הקמפיין פונה לקהל מטרה של בכירים ברשת ומשתמש בשפה שמאפיינת את האתר בסגנון LOOK AND FEEL והסיסמא המובילה את הקמפיין: "דרושים בכירים – בכירות". תקציב הפרסום: 300,000 ש"ח.



"אלפא" (ALPHA") www.alpha.org.il הינו אתר היכרויות סגור, ראשון מסוגו בארץ ובעולם, המושק בימים אלה ומיועד למנהלים, קרייריסטים ובכירים. את האתר פיתחה והקימה במשך כשנה וחצי קבוצת יזמים ישראלים בראשות גלעד גולן, בעקבות מחקרי עומק ייחודיים שנערכו בקרב הקהילה העסקית בישראל בראשותו של פסיכולוג חברתי, שהעלו בקרב קבוצת אוכלוסיה זו, צורך באתר היכרויות שפונה לקהל יעד איכותי ממוקד, שיוכל להצטרף לאתר רק לאחר תהליך מיון קפדני וראשוני מסוגו. אתר מסוג זה אינו קיים בעולם והיזמים מצויים בימים אלה בקשר עם גורמים בחו"ל, המגלים עניין רב באימוץ המודל שפותח בישראל.



אתר "אלפא" פונה לקהל של נשים בנות 25 ומעלה וגברים בני 27 ומעלה, פנויים, שרוצים להכיר אנשים בעלי מכנה משותף רחב יחסית. לאתר מספר מאפיינים ייחודיים: הוא האתר היחידי בארץ ובעולם שמחייב את חבריו לעבור תהליך מיון וקבלה ואימות נתונים- כל חברי הקהילה עוברים הליך מיון.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל