א.ל.מ מכריזה על מדיניות של הקטנת תקציבי הפרסום לטובת הגדלת תקציב המתנות וההטבות לצרכנים

במסגרת מדיניות הגדלת תקציב ההנחות והמתנות, תקצה הרשת כ-1 מיליון ₪ לתקציב מתנות והנחות ללקוחותיה עד סוף השנה. הרשת גם הכריזה על קרנבל החשמל, אירוע מכירות מוצרי החשמל, עם הנחות ענק של עד 50% ברכישת מותגי החשמל המובילים בעולם. במסגרת הקרנבל החשמל יירד מחיר הפלסמה 42 אינץ', לראשונה בישראל, מתחת לגבול ה-10,000 שקל.




במסגרת הקרנבל החשמל, שיתפרס על שטח של כ-1,800 מ"ר, מציעה רשת א.ל.מ מגוון רחב מאד של מאות מוצרים חדשים, עודפי מלאי ומוצרים מתצוגות ותערוכות בהנחות גדולות ובמחירים אטרקטיביים. לדוגמה: עד 50% הנחה על מוצרים מתצוגה, עד 50% על מזגנים ממחירון, עד 40% ברכישת מוצרי חשמל קטנים, עד 31% הנחה ברכישת מכונות כביסה, עד 25% הנחה על תנורים ועד 2,000 ₪ זיכוי על מקרר ישן בטרייד אין על מקררים.



צביקה אהרונוביץ, מנכ"ל רשת א.ל.מ: "קרנבל החשמל הוא חגיגית מוצרי החשמל הגדולה בישראל ופתוחה בפני כולם. מדובר בהזדמנות לרכישת מוצרי חשמל בהנחות ענק של עד 50% על כלל המותגים: חדשים סוג א', עודפי מלאי ומוצרים מתערוכות. כחלק מהפעילות, החלטנו להוריד כ-1 מיליון ₪ מתקציב הפרסום לטובת הנחות ומתנות ללקוחות במסגרת פעילותינו עד סוף השנה. יחד עם זאת, צפי המכירות שלנו לקרנבל נאמד בכ-12 מיליון ₪".

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)