בהמשך לאסטרטגיה השיווקית של בנק דיסקונט- יקיים את "פסטיבל המשפחות" בפסח




בהמשך לאסטרטגיה השיווקית של בנק דיסקונט, יקיים הבנק את פסטיבל "משפחה בכיכר" בחול המועד פסח, כך נודע היום ל – Allmarketing. המדובר הוא בהפנינג ענק לכל המשפחה שיתקיים במשך יומיים ( 4-5 באפריל) בכיכר רבין בתל אביב.



הפסטיבל יופק בעלות של למעלה מ 2 מיליון ₪ באמצעות 'קבוצת אינטלקט' ובשיתוף מחלקת המופעים של עיריית תל אביב-יפו .



אלי חוטר, סמנכ"ל, ראש חטיבת שיווק ותכנון אסטרטגי של דיסקונט אמר היום כי "הפסטיבל יכלול שיתוף פעולה חד פעמי של מוזיאונים, אמנים, שחקנים, זמרים, מוסיקאים, צלמים, רקדנים ולוליינים שיפעילו בכיכר רבין בעשרות מתחמי פעילות ויצירה לכל המשפחה. "משפחה בכיכר" מצטרף למהלכים שיווקים שאותם השקנו לאחרונה ומכוונים לסקטור המשפחתי. הוא מיועד למשפחות צעירות שיבלו את חופשת חול המועד עם הילדים בשלל פעילויות שהתאמנו במיוחד עבורם".








אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים