בורגראנץ' תשקיע שני מיליון ש"ח בקמפיין השרת מנה חדשה

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הפופולארית, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. הקמפיין להשקת המנה החדשה, "סלייסבורגר", ראנץ' ענק המורכב משישה משולשים של המבורגרים, ירקות והרטבים המפורסמים של בורגראנץ'.


הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת חודש אוגוסט, באמצעות משרד הפרסום "מגזרים", תחת הכותרת: "ההמבורגר החברתי הראשון בישראל" ויכלול פרסומת בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.


בפרסומת, אשר צולמה בסניף הרשת בתל אביב, נראים ארבעה בני נוער נכנסים לסניף בורגראנץ' ומבצעים הזמנה של מנת ראנץ' בדלפק. הסצנה ממשיכה כאשר בתמורה הם מקבלים מארז, הדומה למגש הפיצה המסורתי, ו'מתווכחים' עם הקופאי כי ההזמנה לא נכונה ונפלה טעות בהכנת המנה, אז נפתח המארז החדש ונחשפת מנת "סלייסבורגר" החדשה.


משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ' מוסר: "הפרסומת החדשה לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ערכי המוצר המתאים לבילוי ומפגש חברתי וכמו כן את החדשנות והתעוזה במנה החדשנית. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Akamai team
מיס נורי פופ בעופר הקניון הגדול צילום בר שריר (4)
UVeye