רשת בורגרים, אשר נרכשה לפני כשנתיים וחצי על ידי רשת מסעדות BBB ומאז עברה תהליך מיתוג מחדש, יוצאת לראשונה בקמפיין דיגיטלי, במסגרתו הופקו 4 סרטונים, כל אחד באורך של 18 שניות. בקמפיין הושקעו כ 2 מיליון ₪ ומטרתו לייצר מודעות לרשת בורגרים המחודשת ולקדם את הסלוגן המוביל את הרשת, המהווה את תפיסת עולמה – "באים ביחד – COME TOGETHER".
לדברי אדם פרנקלין, סמנכ"ל רשת בורגרים: "סלוגן זה הינו בעל משמעות כפולה ומציין כי ברשת זו, הבורגרים מגיעים ביחד (אין אפשרות להזמין בורגר בודד) והסועדים מגיעים אף הם בחבורות שאוכלות ביחד– חיילים, סטודנטים, משפחות וכו'.
הקמפיין יופיע ברשתות החברתיות ובמדיות הדיגיטליות ככפייסבוק, גוגל, יו טיוב, אינסטגרם ובאתרים מובילים.
צילום: חיים יוסף