בזק בינלאומי, יוצאת בימים אלו במהלך השיווקי המקיף ביותר שנעשה בענף ספקיות האינטרנט בישראל. במסגרת המהלך, תקרא בזק בינלאומי לגולשי האינטרנט לעזור ולפצח את התעלומה: "מי ניסה לחסל את התוכי?".
בחברה אמרו היום כי מדובר במהלך יוצא דופן בהיקפו המגלם בתוכו 360 מעלות של פעילות שיווקית חוצת מדיות אשר מקודמת בסרטונים וויראליים, בצ'אטים, בפורומים, בבלוגים, ברשתות חברתיות לצד טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות. פעילות זו כולה, מקדמת סיפור אינטרנטי אינטראקטיבי נושא פרסים, מהמושקעים שנראו בישראל, אשר יושק בימים הקרובים בפורטל תוכן מיוחד שהוקם על ידי בזק בינלאומי www.minisa.co.il .
לדברי עטרה ליטבק -שחם, סמנכ"ל השיווק, בבזק בינלאומי: "בשוק על סף רוויה, עם מעט בידול כשוק האינטרנט בישראל, אנו מבינים כי עלינו להמשיך למצב את עצמנו כחברה היודעת לרגש את לקוחותיה ולהעניק להם יותר. אנחנו תמיד משננים לעצמנו שהלקוחות בוחרים בנו בכל בוקר מחדש, ואנחנו צריכים לתת להם סיבות טובות להמשיך ולעשות זאת."
"הבחירה במדיום האינטרנטי כזה שבאמצעותו נוכל להעביר חוויה, עניין וכיף, הייתה עבורנו טבעית ולפיכך בחרנו להשקיע ולהראות שם נוכחות מאסיבית חסרת תקדים" הוסיפה ליטבק-שחם.
במהלך תדמיתי זה, בחרה בזק בינלאומי לנצל את יתרונותיו וחוש ההומור הפרוע של דמות התוכי הווירטואלי, המשמש כפרזנטור של החברה בשש השנים האחרונות וזוכה לשיעורי אהדה גבוהים, העומדים על פי דיווחי החברה על למעלה מ-70%.