חברת בזק בינלאומי יוצאת בקמפיין פרסומי חדש וחוצה מדיות בו תככב לראשונה דמות חדשה לצידו של התוכי- ד"ר וובר בגילומו של השחקן יובל שגב. הקמפיין שיעלה באינטרנט, ברדיו ובטלוויזיה הינו באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי והיקפו מוערך בכ-4 מיליון שקלים.
הסיפור הקריאטיבי שעומד בבסיס הקמפיין חוזר בזמן לשנת 2008, לישיבת ההנהלה בה התקבלה ההחלטה בבזק בינלאומי להקים רשת נפרדת לגולשים במהירויות גבוהות, רשת ה-Private NGN כפתרון לביצועי גלישה טובים יותר.
במסגרת הישיבה הועלתה האלטרנטיבה האבסורדית שהציע אויב האינטרנט הרשע, ד"ר וובר: "לשעמם" את האינטרנט ובכך להוריד את אטרקטיביות התכנים ואת מספר הגולשים ברשת. לאחר שהצעתו נידחת על הסף, הוא מבטיח כי ינקום ומקים את "המועצה לשעמום האינטרנט".
סרט ההשקה של הקמפיין, יציג את ראשית הפער בין ד"ר וובר לבזק בינלאומי ובסופו יזמין דר' וובר את הגולשים לאתר שלו: בכתובת www.drweber.co.il, שם יוצגו עולמו של ד"ר וובר והכלים "לשעמום האינטרנט".
מהלך ה-Unlike: החלופה האבסורדית לרשת האינטרנט הנפרדת: שעמום האינטרנט = פחות גולשים ברשת, מקבלת ביטוי יוצא דופן גם במדיה החברתית. ד"ר וובר "משתלט" על עמוד הפייסבוק של הרשת הנפרדת Private NGN וקורא לאוהדים לעשות לו Unlike ולנטוש את העמוד.
עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי "מדובר במהלך קריאטיבי שרק ספקית האינטרנט המובילה בישראל יכולה לעמוד מאחוריו. רשת ה-Private NGN של בזק בינלאומי מציעה את הפתרון האיכותי והמתאים ביותר למגמת השוק של מעבר לגלישה במהירויות גבוהות. הקמפיין החדשני וההומוריסטי, המשלב "מהלך Unlike" שאנו יוזמים במדיה החברתית, ממשיך את השינוי התפיסתי שלנו: מעבר מפעילות כמותית לפעילות איכותית". הוסיפה ליטבק שחם.