GO-INTERACTION, סוכנות הדיגיטל של קבוצת אדלר-חומסקי, השיקה מהלך פרסומי ראשון מסוגו באינסטגרם בישראל, שידגים לגולשים כיצד פועלים פיצ'רים של "עיר החכמה" של בזק. המהלך עושה שימוש בפלטפורמת הסטוריז באינסטגרם, לראשונה, באמצעות שיטת ה- Stop-Motion, המאפשרת בהקלקה לדלג במהירות בין תמונות סטילס על מסך הסמארטפון או המחשב הנייד וליצור תחושה של סרט וידאו בתנועה.
המהלך מתמקד בהדגמה ויזואלית של אופן הפעולה של "הפנס החכם", שהוא אחד הפיצ'רים שמציעה בזק כחלק מקמפיין עיר חכמה, הפועל על-בסיס חיישני אור ותנועה. גולשים בעמוד האינסטגרם של בזק מתבקשים להקליק במהירות על הסטוריז ובו סדרה של 15 תמונות. אשליית התנועה שיוצרת ההקלקה המהירה, חושפת את הגולשים לסרטון קצר של אדם צועד על מדרכה ומתקדם לעבר פנס רחוב, הנדלק ברגע שדמותו חולפת על-פניו ונכבית עם התרחקותה ממנו.