בטי רוקאווי נבחרה לפרזנטורית של רשת פרופורציה

הקמפיין יעלה בימים הקרובים ברדיו ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום GPS. בקמפיין, שישא את הסלוגן: "תיכנסו לפרופורציה", מחווה רוקאווי את דעתה המקצועית על חיצוניותם של הנקרים בדרכה והשינויים הדרושים להם.


בתיה מאור, סמנכ"לית השיווק של רשת מרפאות פרופורציה: "אנשים שרוצים לבצע שינוי אסתטי ולשפר את איכות חייהם, עושים זאת מנקודת מבט ביקורתית-אישית. בטי רוקאווי נחשבת למומחית לענייני יופי ואסתטיקה, המחווה דעתה המקצועית באופן ישיר. כפרזנטורית של הרשת, רוקאווי משמשת בגישתה הישירה פה לאותן מחשבות כמוסות, ונותנת לגיטימציה לשינויים שאנו רוצים לבצע. בטי מכניסה לפרופורציה".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל