ביטוח 9.000.000 עולה בקמפיין פרסומי חדש ומפתיע: 9.000.000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח ולחסוך מאות שקלים בביטוח. במסגרת הקמפיין החדש יעלו סדרה של סרטונים קומיים המראים דרכים וסיבות שונות להיפרד מסוכן הביטוח.
סדרת הסרטונים הקומיים תדגיש את המסר: הכי פשוט לעזוב את הסוכן, לעבור לביטוח 9.000.000 ולחסוך מאות שקלים בביטוח הרכב!
קמפיין "9.000.000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח" עולה בימים אלה כחלק משפה תקשורתית חדשה של 9.000.000. משה איבגי שהוביל את הקמפיין הקודם של 9.000.000 ימשיך ללוות גם בקמפיין הנוכחי, לצד שחקנים מקצועיים. כל סרטון מציג דרך אחרת ושונה לעזוב את סוכן הביטוח ולעבור לביטוח 9.000.000 .
הקמפיין באמצעות "אדלר חומסקי GREY” והיקפו מוערך בכ- 350,000$.