קנת' קול, יעלה החודש ברחבי העולם את קמפיין fall 08 הפרובוקטיבי של המותג . הקמפיין, מציג אנשים חריגים, בלתי צפויים, שחיים בדרך לא שגרתית, המבליטה את השונות בין אנשים ואת הצרכים השונים שיש לכל אינדיבידואל בחברה.
הקמפיין לסתיו/ חורף הקרובים ממשיך את קמפיין הקיץ של המותג עם הסלוגן:
WE ALL WALK IN DIFFERNT SHOES – 25 years of non- uniform thinking (כולנו צועדים בנעליים שונות- 25 שנה של חשיבה ייחודית ולא שגרתית.)
קנת קול מסביר את הרציונל לקמפיין: "לכולנו יש תפקיד בחברה אבל רק מעט אנשים מעיזים לשכתב את התסריט. אנו חוגגים את המעטים הללו , אשר יש להם את האומץ להגדיר מחדש את תפקידם ולהיות אמיתיים לעצמם".
הפוקוס בקמפיין הוא על אנשים, שכמו קנת' קול, חיים את חייהם מעבר לנורמה, חיים המאופיינים בחשיבה לא שיגרתית, אם מתוך בחירה ואם מכורח הנסיבות.
בין הדמויות המרתקות והמרגשות בקמפין מככבים:
מתיסיהו- (מת'יו מילר) זמר יהודי חרדי , יוצר מוזיקה מופלאה, המחברת בין יהדות אורתודוכסית לרגאי קלאסי עם מסרים של שלום ואחווה. שני אלבומיו זכו להצלחה מסחררת והפכו לאלבומי זהב.
נינה פון- טרנסג'נדרית בת 33 ילידת וויטנאם, שנולדה כבן בכור להורים מסורתיים והפכה לאישה ע"י ניתוח לשינוי מין. נינה דגמנה עבור HUGO BOSSS, H&M , כיכבה בוידאו-קליפים, עבדה כמאפרת במהלך NEW YORK FASHION WEEK והיוותה מוזה בעייני מעצבי-על רבים.
כיום, נינה גרה עם החבר , מפיק ובמאי, זוכה פרס האמי, רוברט ג'ייסון ,ומככבת בסרטו הדוקומנטארי על חייהן של טרנג'נדריות בניו-יורק ( BEING T)
קנושה רובינסון– אמריקאית אפריקאית לבקנית בת 20, ילידת גרינוולד,סטודנטית למדעי הפוליטיקה עם התמחות משפטית. בעתיד חולמת קנושה להתמקד במשפטים ולהצטרף לעמותת NOAA )הפועלת למען לבקנים) , היא רוצה לחזק את נוכחות העמותה במיסיסיפי ולפתוח ערוץ של מודעות ותמיכה.
במשך 25 השנים האחרונות קנת' קול משתמש בחברה: "KENNETH COLE PRODUCTIONS" להפצת מסרים חברתיים "בועטים" ולהעלאת המודעות חברתית בנושאים כמו : מחלת האיידס, חסרי- בית, בטיחות בנשק ,זכויות נשים ועוד.
בקמפין הקיץ האחרון הציג את דרור שאול והאני אבו- אסאד- במאי ישראלי ובמאי פלסטינאי, משתפי פעולה וחברים , זוג לסביות נשואות- ג'ואנה וניקולטה טסלר עם ביתם התינוקת היפיפיה, רותי, רייגן הופמן- חולה במחלת האיידס, עורכת בעיתון POZ MAGAZINE , נושאת על כתפה את הקעקוע HIVּ+ ועוד… על מנת להדגיש את השונות והייחודיות של האנשים שחושבים אחרת או פועלים אחרת.
קמפיין סתיו/ חורף 2008 ממשיך במסורת רבת השנים של השימוש בפרסום בכדי להעביר מסרים חברתיים ורלוונטיים. קמפיין קנת' קול שיעלה בישראל יתמקד בטרנסג'נדרית נינה פון ובזמר רגאיי החרדי מתיסיהו, הנמצאים משני קצוות הקשת.