בינת תקשורת קיימה את תחרות "רצים ללקוח" בה זוכה האגף שפינק את הלקוח בצורה הטובה ביותר

עובדי בינת תקשורת קיימו את תחרות "רצים ללקוח". במסגרת התחרות התחרו ביניהם עובדי האגפים השונים במשימות שונות שמטרתן לבדוק מי מפנק יותר את הלקוח שלו ומי מכיר בצורה הטובה ביותר את הלקוח.



במהלך חודש התחרות מילאו העובדים משימות שונות, כמו: עריכת יום כיף ללקוח, פינוק הלקוח במשרדו ועוד. כמו כן נערך חידון טריוויה לבדוק מי מכיר בצורה הטובה ביותר את הלקוחות. בפרס הראשון זכה אגף עסקי של בינת תקשורת.



דוגמא אחת לפעילות משותפת עם לקוחות ביצע אגף מערכות בבינת תקשורת, אשר ביצע תחרות מתכונים בין עובדי קבוצת רד בינת ללקוח של החברה – קבוצת שטראוס-עלית. בין כל המתכונים שהוגשו נערכה הגרלה, שבסופה הוגרלו בסה"כ 6 מתכונים – 2 של עובדי קבוצת רד בינת ו- 4 של עובדי שטראוס-עלית.


אולי יעניין אותך

תחרות מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399