בית ההשקעות תמיר פישמן מעלים קמפיין תדמיתי בהיקף כספי של 3.5 מיליון ₪

בית ההשקעות תמיר פישמן מעלים קמפיין תדמיתי חדש תחת הקונספט "חוקי הג'ונגל כמשל" באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בהיקף כספי של 3.5 מיליון ₪.



מהחברה נמסר היום כי הרעיון הקריאייטיבי מאחורי שלושת סרטוני הפרסום הוא ליצור אנלוגיה בין התנהגות בעלי החיים בטבע להתנהגות המשקיעים החכמים של תמיר פישמן בשוק ההון.



איריס אמיד, סמנכ"לית השיווק של תמיר פישמן ציינה כי, "הקמפיין מביא לידי ביטוי את האסטרטגיה של תמיר פישמן, בית השקעות חכם שמאמין בהשקעה לטווח ארוך, בהשגת ביצועים מצוינים לאורך זמן והגנה על ההשקעה גם כשהשוק בירידה".


הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובעיתונות.



קרדיטים:


סמנכ"ל קריאטיב – רוני שניידר


קופי – ג'ודי רותם


ארט – אסף לופו


פלנר – רועי ברמן


מנהלת פלננינג – ליאת קידר


תקציבאית – אסנת פנקובסקי


סופרוויזר – איה אורפז


מנהלת אשכול לקוחות – מיכל יוסיפון


מפיקת משרד – מיטל מנחם


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)